| کد خبر: 219035 |

مرور وعده‌های مسئولان:

◄ بازسازی و بهسازی کامل ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد تا پایان سال 99

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: کار بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد از سال گذشته شروع شده و در سال‌ ۹۹ مورد بازسازی و بهسازی کامل قرار خواهد گرفت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: کار بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد از سال گذشته شروع شده و در سال‌ ۹۹ مورد بازسازی و بهسازی کامل قرار خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیاوش امیرمکری 15 اردیبهشت ماه امسال در خصوص آخرین وضعیت برج مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد عنوان کرد: پروژه بازسازی کابین برج در ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه مهرآباد به طورکامل انجام شده و سیستم سوئیچینگ جدید و پیشرفته آن نیز توسط همکاران کارشناس و متخصصان شرکت نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در فاز بعدی بازسازی اپروچ و بهره‌برداری از سیستم رادار جدید کوشک بزم در فرودگاه مهرآباد را در دستور کار داریم که پیمانکار آن انتخاب شده است و پس از آن عملیات نصب تجهیزات و انتقال عملیات ارایه سرویس‌های راداری و اپروچ فرودگاه مهرآباد به سیستم جدید توسط همکاران متخصص به طور کامل انجام می‌شود.

به گفته امیرمکری ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد دارای مساحتی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۹ طبقه است که شامل بخش‌های مختلف از جمله برج، اپروچ، تاسیسات مکانیک، برق و تجهیزات زیرساختی سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، آسانسور و همچنین نمای ظاهری می‌شود. کار بهسازی این مجموعه از سال گذشته شروع شده و در سال‌ ۹۹ مورد بازسازی و بهسازی کامل قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.