| کد خبر: 218305 |

تا پایان امسال انجام می‌شود:

◄ بهره‌برداری از ۹۰۰ متر اسکله و پسکرانه بندر شهید رجایی

فاز سوم توسعه پایانه کانتینری بندر شهیدرجایی در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پیش از پایان سال جاری در این فاز ۹۰۰ متر اسکله و پسکرانه به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: فاز سوم توسعه پایانه کانتینری بندر شهیدرجایی با وضعیت خوب کارگاه بر اساس زمانبندی تعیین شده در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پیش از پایان سال جاری در این فاز ۹۰۰ متر اسکله و پسکرانه به بهره‌برداری برسد.
 
به گزارش تین نیوز، محمد راستاد  اردیبهشت ماه امسال (15 اردیبهشت) در بازدید از پروژه‌های بندر شهیدرجایی، افزود: پروژه اسکله‌های نفتی با تلاش خوبی در حال اجرا است و در بازه زمانی تعیین شده طی سال جاری تکمیل می‌شود.
وی عنوان کرد: به واسطه اجرای این پروژه‌ها تحول جدی در ظرفیت بندر شهیدرجایی در زمینه فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کانتینری و نفتی را شاهد خواهیم بود.

راستاد در ادامه به تعامل خوب سازمان بنادر و دریانوردی با شرکت راه‌آهن برای توسعه حمل و نقل چندوجهی در بندر شهید رجایی اشاره و بیان کرد: با این تعامل خوب میزان حمل و نقل کالا و محموله‌ها از طریق ریل در بندر شهیدرجایی افزایش یافته و موجب ارتباط بدون واسطه حمل و نقل دریایی و ریلی شده است.

وی افزود: ۲ مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت راه‌آهن عزم و اراده جدی برای توسعه این تعاملات و همکاری‌ها دارند و در حال حاضر روی حمل و نقل کالاهای اساسی تمرکز شده است و به مرور زمان در راستای سیاست‌های کلان کشور تلاش می‌کنیم تا حمل و نقل ریلی سهم حداکثری را در جابجایی کالا در بندر شهیدرجایی داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.