| کد خبر: 207549 |

◄ آزادراه همت-کرج در آستانه افتتاح

حجم اقدامات به واسطه سختی مسیر، بالا بوده، به طوری‌که 15 میلیون متر مکعب خاکبرداری در این پروژه صورت گرفته است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: پروژه اتوبان همت امسال به پایان رسیده و برای بهره‌برداری آماده خواهد شد، چرا که هم اکنون در مراحل پایانی خود قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی این مطلب را 19 آذر ماه امسال به ایسنا گفت و تاکید کرد: پروژه اتوبان همت و اتصال آن به استان البرز در مراحل نهایی قرار دارد و تقریباً همه عملیات عمرانی آن به پایان رسیده است.

وی افزود: این پروژه عمرانی در سال جاری به اتمام رسیده و تکمیل خواهد شد و بنابراین می‌توان گفت که اتوبان همت امسال به کرج می‌رسد.

در تایید این موضوع سه روز پیش و در تاریخ 22 اسفند استاندار البرز نیز در گفت و گو با همین خبرگزاری بیان کرد: پروژه های منطقه یک آزادراه تهران-شمال، امتداد آزادراه همت در البرز و آزادراه چرمشهر-آبیک، ملی هستند و ترددهای هموطنانمان از سراسر کشور را تسهیل می‌کنند و آرامش را برای مردم البرز همراه خواهد داشت چراکه بخش بالایی از این ترددهای ملی اکنون برای مردم این استان ترافیک و آلودگی هوای نفس گیر را دارد.

عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه ادامه آزادراه همت در البرز که روز پنجشنبه 22 اسفند با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور صورت گرفت، افزود: طول مسیر زیاد نیست ولی حجم اقدامات به واسطه سختی مسیر، بالا بوده،  به طوری‌که 15 میلیون متر مکعب خاکبرداری در این پروژه صورت گرفته است.

به گفته استاندار البرز بیش از 40 تا 45 درصد کار این پروژه با سرعت فراوان در این برهه کنونی، انجام شد.

وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور که تلاش کردند این پروژه تا قبل از پایان سال آماده شود، قدردانی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.