| کد خبر: 206237 |

مدیرعامل سازمان بنادر تشریح کرد:

◄ آخرین وضعیت طرح مطالعاتی بررسی رسوب‌گذاری تالاب انزلی

از تأکیدات وزیر راه، اقدام فوری در حوزه برقراری خطوط مسافری دریایی در نوار شمالی است و استفاده از کشتی‌های مسافری - باری در گیلان می‌تواند نتایج مثبتی در مسیر تعالی گردشگری به همراه آورد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به آغاز طرح مطالعاتی بررسی رسوب‌گذاری تالاب انزلی از مرداد ماه امسال، گفت: این طرح تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش تین نیوز، محمد راستاد بهمن ماه امسال ( 2 بهمن) در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به وضعیت تالاب انزلی با اشاره به آغاز طرح مطالعاتی بررسی رسوب گذاری در تالاب با همکاری مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: این طرح مطالعاتی از مرداد ماه امسال آغاز شده و تا 2 ماه دیگر ( پایان سال)به اتمام می‌رسد.

راستاد در ادامه با اشاره به موضوع اتصال راه آهن رشت به انزلی و توافق صورت گرفته در زمینه تأمین خواسته‌ها و مطالبات سازمان محیط زیست، گفت: با توجه به محدودیت دسترسی به پسکرانه در بندر انزلی، این اتصال می‌تواند به توسعه حمل و نقل بین وجهی و چند وجهی کمک کند.

وی همچنین با بیان اینکه در مجاورت ایستگاه راه‌آهن انزلی، فضایی برای دپو تعبیه شود تا از 2 مقصد بندر و ایستگاه ریلی، امکان جابجایی کالاها را به سهولت فراهم شود، ادامه داد: موضوع گردشگری دریایی مورد تاکید بوده و برای تحقق روند توسعه این بخش امکانات حمایتی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: از تأکیدات وزیر راه، اقدام فوری در حوزه برقراری خطوط مسافری دریایی در نوار شمالی است و استفاده از کشتی‌های مسافری - باری در گیلان می‌تواند نتایج مثبتی در مسیر تعالی گردشگری به همراه آورد.

وی با اشاره به جایگاه خوب بندر انزلی در تخلیه و بارگیری کالاها بعد از بنادر امام (ره) و شهید رجایی، افزود: باید با بازاریابی و معرفی ظرفیت‌های این بندر، جایگاه و توان گذشته آن را احیا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.