| کد خبر: 196679 |

از سوی وزیر راه و شهرسازی اعلام شد:

◄ زمان تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان؛ پایان دولت دوازدهم

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد اسلامی، اواخر تیرماه امسال(24 تیر) در افتتاحیه طرح‌های راهسازی خراسان شمالی که از طریق ویدئوکنفرانس توسط ریاست جمهوری انجام گرفت، گفت: تا پایان دولت دوازدهم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تکمیل خواهد شد.

اسلامی ادامه داد: ۱۱۷ کیلومتر از این بزرگراه قبل از سال ۹۶ آماده شد، ۷۰ کیلومتر آن امروز (24 تیرماه) افتتاح رسمی شده و ۹۰ کیلومتر باقیمانده جزو مواردی است که تا پایان دولت تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز، عملیات اجرایی چهاربانده کردن محور بجنورد- جنگل گلستان از سال ۸۷ آغاز شد و قرار بود در مدت چهار سالسال 91) به اتمام برسد اما اکنون وزیر راه و شهرسازی وعده اتمام آن در پایان دولت دوازدهم یعنی سال 1400 را داده است.

پیش از این عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی نیز در تاریخ ۲۴ خرداد 94 در جریان بازدید از اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در مورد محور بجنورد به جنگل گلستان بود، گفته بود: با توجه به اهمیت اتمام هر چه سریعتر این پروژه به دلیل کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای، ۷۰ کیلومتر از باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تا پایان سال94 تکمیل می‌شود.

محور بجنورد- جنگل گلستان در مجموع حدود ۱۶۳ کیلومتر است که از این میزان ۱۴۰ کیلومتر در خراسان شمالی و ۲۳ کیلومتر نیز در استان گلستان واقع‌شده است.

به گزارش تین نیوز، از محور بجنورد- جنگل گلستان به دلیل آن‌که 2 قطب زیارتی مشهد و سیاحتی شمال کشور را به یکدیگر وصل می‌کند، سالانه میلیون‌ها مسافر از آن عبور می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.