| کد خبر: 150419 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه تیرماه امسال وعده داد؛

◄ ریل‌گذاری ایستگاه رشت تا پایان سال ۹۶

امیدواریم طبق زمان‌بندی تا پایان سال ۹۶ موفق به انجام ریل‌گذاری ایستگاه رشت شویم زیرا مراحل زیرسازی غیر از کیلومتر ۵۵ و منطقه ریزشی رو به اتمام است.

تین نیوز

امیدواریم طبق زمان‌بندی تا پایان سال ۹۶ موفق به انجام ریل‌گذاری ایستگاه رشت شویم زیرا مراحل زیرسازی غیر از کیلومتر ۵۵ و منطقه ریزشی رو به اتمام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه،  تیرماه امسال با بیان این مطلب، همچنین از پیشرفت ۹۵ درصدی راه آهن قزوین- رشت خبر داد و گفت: فقط ۴۱ کیلومتر از روسازی باقی مانده است تا بتوانیم گیلان را به عنوان یک استان دارای ظرفیت از نظر گردشگری و حمل و نقل باری به شبکه ریلی متصل کنیم.

بر اساس خبری که 10 تیرماه امسال به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تین‌نیوز منتشر شد، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهوری، معاون برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی از راه آهن قزوین- رشت – آستارا در منطقه منجیل همچنین اظهار داشت: محور ریلی قزوین – رشت- آستارا قطعه آخر کریدور ریلی شمال- جنوب محسوب می‌شود و در صورت تکمیل این محور در داخل کشور، کریدور ریلی شمال جنوب از بندرعباس به بندر انزلی و درادامه به آستارا می‌رسد.

وی افزود: راه آهن قزوین – رشت مهمترین پروژه ریلی کشور است زیرا از نظر اهمیت ترانزیت، عبور کالا و مسافر به علاوه از نظر احجام عملیاتی خاص و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه راه آهن قزوین- رشت یک ابرپروژه عمرانی است، گفت: این پروژه دارای ۱۶۴ کیلومتر ریل‌گذاری مستقیم از قزوین تا رشت و ۱۷۵ کیلومتر از رشت تا آستارا است.

خادمی سختی‌ها و دشواری‌های اجرای پروژه در محدوده خاص منجیل را علت اصلی تاخیر در تکمیل و تحویل راه آهن  قزوین - رشت عنوان کرد و گفت: امیدواریم طبق زمان‌بندی تا پایان سال ۹۶ موفق به انجام ریل‌گذاری ایستگاه رشت شویم زیرا مراحل زیرسازی غیر از کیلومتر ۵۵ و منطقه ریزشی رو به اتمام است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.