| کد خبر: 190049 |

◄ همکاری میان استارتاپ‌ها و صنعت ریلی نیازمند توسعه است

مدیر روابط عمومی ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی – حمل‌ونقل پیشرفته ریاست جمهوری، گفت: گروه حمل‌ونقل ریلی ستاد توسعه فناوری‌های حوزه قضایی، حمل‌ونقل پیشرفته در راستا تحقق اهداف کلان کشور در بخش حمل‌ونقل ریلی، با تسهیل گری در میان گروه‌های ریلی قصد در توسعه و ترویج همکاری میان استارتاپ ها و صنعت ریلی دارد.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی – حمل‌ونقل پیشرفته ریاست جمهوری، گفت: گروه حمل‌ونقل ریلی ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل‌ونقل پیشرفته در راستای تحقق اهداف حمل‌ونقل ریلی و با تسهیل گری در میان گروه‌های ریلی قصد در توسعه و ترویج همکاری میان استارتاپ ها و صنعت ریلی دارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمدرضا حمیدی با اشاره به اینکه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و شناسایی و اجرایی کردن طرح‌های اولویت‌دار سرلوحه کارهای این ستاد است، افزود: اجرایی کردن طرح‌های اولویت‌دار از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و سرریز فناوری گروه‌های خودروی، هوایی و فضایی، نقش مؤثر ما در همراهی با حمل‌ونقل در دو بخش استارتاپی و حمل‌ونقلی است.

وی در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه، تسهیل‌گری و نظارت در اجرایی شدن بندهای قانونی مصوب در اسناد  بالادستی از جمله کارهایی است که این ستاد پیگیری آن را بر عهده دارد، ابراز داشت: کمک به شکل‌گیری و ارتباط مؤثر میان بازیگران اصلی حمل‌ونقل ریلی و حمایت از داخلی‌سازی فناوری‌های اولویت‌دار  با تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی در طراحی و ساخت نیز از این موارد هستند.

به گفته وی، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی – حمل‌ونقل پیشرفته با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهرری، در هفتمین نمایشگاه ریلی، اولین رویداد استارتاپی ریلی کشور را برگزار کرد.

حمیدی گفت: حدود 90  نفر پذیرش اولیه ما در اولین رویداد استارتاپی ریلی بوده که این تعداد در قالب 40 ایده مطرح شدند و این تعداد به انتخاب هیات داوران، با انتخاب 8 ایده آن‌ها را در هفتمین نمایشگاه ریلی در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شد.

حمیدی افزود: قرار است ایده‌های مطرح شده در نمایشگاه تبدیل به محصول شود. ما نیز در معاونت ریاست جمهوری استارتاپ ها ر موردحمایت قرار می‌دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.