| کد خبر: 256400 |

قیمت ها در بازار ارز و طلا ، امروز 1 خرداد 1402

بازار ارز تهران، امروز یک خرداد 1402؛ قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح 42 هزار و 352 تومان قرار دارد؛ اما قیمت سکه وارد کانال 31 میلیونی شده است.

تین نیوز

بازار ارز تهران در اولین روز خرداد ماه شاهد قدرت نمایی معامله گران افزایشی بود. آن طور که برخی از رسانه ها اعلام کرده اند اسکناس آمریکایی امروز در تهران با گپ مثبت 200 تومانی وارد کانال جدید شد و تا پله سوم و چهارم کانال مذکور بالا رفت. 

از سوی دیگر  نرخ حواله درهم  امروز نوسان صعودی را ثبت کرد  و همین امر باعث شد تا حدودی تا خیال خریداران دلار در تهران را راحتر شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از اکو ایران، آن طور که رسانه ها گزارش داده اند جوزپ بورل در آستانه برگزاری نشست شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل به خبرنگاران گفته بسته تحریمی جدیدی علیه ایران وضع خواهیم کرد.

از سوی دیگر؛ رسانه ها اعلام کرده اند که وزیر امور خارجه آلمان در تازه ترین اظهاراتش درباره ایران گفته وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در نشست امروزشان درباره اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران تصمیم‌گیری خواهند کرد.

قیمت طلای جهانی امروز بالای مرز 1970 دلار باقی ماند .اونس طلا در زمان نگارش این گزارش 1975 دلار بود. برخی از تحلیلگران اقتصادی باور دارند در صورتی که مرز یاد شده حفظ شود این احتمال وجود دارد که به تدریج به سمت مرز 2 هزار دلار حرکت کند. با این حال؛ اگر از این محدوده پایین بیاد احتمال برگشت تا نیمه کانال 1900 دلار وجود خواهد داشت.

در تهران هم نرخ طلا با توجه به رشد دلار و طلای جهانی به مسیر صعودی دیروز ادامه داد؛ آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده فلز گران بهای داخلی امروز تا 2 میلیون و 602 هزار و 22 تومان بالا رفته و ظهر  امروز در محدوده 2 میلیون و 597 هزار و 900 تومان به فروش رسیده که در واقع 33 هزار و 700 تومان از روز قبل بالا تر است.

روز گذشته هم  طلا 18 عیار 15 هزار و 700 تومان رشد کرد.روز شنبه هم  فلز گران بهای داخلی 50 هزار تومان افزایش را ثبت کرده است. 

قیمت سکه امامی هم در بازار امروز به 32 میلیون و 500 هزار تومان رسید که نسبت به عصر دیروز 700 هزار تومان افزایش را نشان می دهد . فلز گران بهای داخلی دیروز هم جهش قابل ملاحظه ای را تجربه کرد و بیش از یک میلیون و تومانم گران شده بود. بنابراین دیروز و امروز  سکه امامی  نزدیک به دو میلیون تومان بالا رفته است.

سکه در  بورس کالا  ظهر امروز در محدوده 32 میلیون و 600 هزار تومان بود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.