| کد خبر: 184223 |

خودروهای 93 و 2014 باید معاینه‌فنی دریافت کنند

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: خودرو‌های تولید سال ۱۳۹۳ شمسی و ۲۰۱۴ میلادی در سال جدید مشمول دریافت معاینه فنی هستند.

تین نیوز

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: خودرو‌های تولید سال ۱۳۹۳ شمسی و ۲۰۱۴ میلادی در سال جدید مشمول دریافت معاینه فنی هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران در مورد خودرو‌های مشمول معاینه فنی در سال جدید گفت: خودرو‌های تولید سال ۹۳ و قبل از آن و همچنین خودرو‌های تولید سال ۲۰۱۴ و قبل از آن، در سال ۹۸ مشمول معاینه فنی هستند.

وی با بیان اینکه خودرو‌های پلاک عمومی نیز از سال تولید ۱۳۹۶ و قبل از آن مشمول دریافت معاینه فنی هستند، افزود: برآورد ما این است که در تهران حدود ۲۰۰ هزار خودرو مشمول معاینه فنی می‌شوند.

حسینی منش با اشاره به عدم تعطیلی طرح کاهش در ایام نوروز گفت: دقت داشته باشید که در پی اجرای طرح کاهش که به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز هفته اجرا می‌شود، دوربین‌ها به صورت خودکار خودرو‌های فاقد معاینه فنی را از اول فروردین، کنترل می‌کنند و از آنجایی که دلمان نمی‌خواهد خودرو‌ها جریمه شوند، لذا رانندگان نسبت به کنترل معاینه فنی و اخذ آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان تهرانی و همچنین مسافرینی که در ایام نوروز به تهران می‌آیند دقت داشته باشد که از اول فروردین‌ماه مشمول داشتن معاینه فنی هستند، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود هرچه سریعتر رانندگان خودروی مشمول برای دریافت معاینه فنی به مراکز مراجعه کنند تا جریمه ۵۰هزار تومانی مشمول آن‌ها نشود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.