| کد خبر: 226298 |

۳۰ هزارواحد مسکن مهر پردیس در ۲ تا ۳ سال گذشته افتتاح شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در اسفند خبر داد و گفت: روند تکمیل واحدهای مسکونی مهر پردیس، سرعت مناسبی دارد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در اسفند خبر داد و گفت: روند تکمیل واحدهای مسکونی مهر پردیس، سرعت مناسبی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن امروز ۹ بهمن در حاشیه بازدید از روند پیشرفت مسکن مهر در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: مسکن مهر باقیمانده در کل کشور به غیر از واحدهای دارای پرونده قضایی و فاقد متقاضی، ۳۹ هزار واحد باقیمانده است که عموما نیز در مرحله نازک کاری هستند.

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر، خاطرنشان کرد: از ۳۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر سطح کشور، ۱۹ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۵ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفرجمعیت و برعهده سازمان ملی زمین و مسکن و ۴ هزار واحد نیز برعهده بنیاد مسکن است.

به گفته مهرآبادی، با تلاشهای انجام شده، پروژه های دارای پرونده قضایی در دادگاه ها کاهش یافت. همچنین،بسیاری از پرونده های فاقد متقاضی با افزایش قیمت مسکن، به فروش رفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه روند اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس سرعت گرفته و مناسب ارزیابی می شود، افزود: در پردیس از دوره وزارت مهندس اسلامی ۳۰ هزار واحد افتتاح شد و ۱۰ هزار واحد نیز تا اسفند امسال افتتاح می شود.

مهرآبادی گفت: در پردیس ۴۰ باب مدرسه در حال احداث است که با ۴۰ بابی که پیش تر احداث شد، رقم مدرسه ها به ۸۰ باب خواهد رسید.

وی تامین زیرساخت ها را همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی مهر پردیس از جمله تعهدات دولت برشمرد که در حال انجام است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.