| کد خبر: 253830 |

آخرین وضعیت راه ها:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال/ ترافیک سنگین در محور چالوس

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور برای اولین روز سال ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال و ترافیک سنگین در محور چالوس را اعلام کرد.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور برای اولین روز سال ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال و ترافیک سنگین در محور چالوس را اعلام کرد.

به گزارش ت ین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در مورد وضعیت ترافیکی راه های شمالی کشور برای اولین روز سال 1402 گفت: در خصوص آخرین وضعیت محورهای شمالی، تردد کلیه وسایل نقلیه در محور کرج چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.

روشنی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال محدوده شهرستانک اضافه کرد: تردد در محور های هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت روان است.

همچنین محور چالوس دارای بارش برف و باران و آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی آخرین وضعیت جوی را تشریح کرد و گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های مازندران، البرز و چهارمحال و بختیاری و در برخی از محورهای استان های تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، قزوین ، مرکزی ، ایلام ، لرستان ، بوشهر ، کرمانشاه ، کهگیلویه و ویراحمد ، گیلان و کردستان وجود دارد که بارش ها در استان های لرستان، کردستان و کهگیلویه و بویر احمد به برف تبدیل شده اند.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را محور قدیم خرم آباد پلدختر اعلام کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد پل زال و محور خرم آباد کوهدشت انجام می شود.

وی تصریح کرد: محورهای لاسم ارجمند، وازک بلده، سروآباد پاوه، سی سخت پادنا، جدید هشتگرد طالقان، گنجنامه تویسرکان، پونل خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.