| کد خبر: 252866 |

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور خبر داد؛

تردد روان در محورهای شمالی/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران خبر داد.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت تردد در محورهای برون شهری را اعلام کرد و گفت: در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

برقی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها افزود: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده گلشهر و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محدوده های گرمدره و وردآورد

و محور شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه ها آخرین وضعیت جوی را نیز اعلام کرد و گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان خراسان رضوی رخ می دهد

وی خاطرنشان کرد: محور قدیم خرم آباد پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

برقی محورمسدود شریانی را ریگان ایرانشهر اعلام کرد و تشریح کرد: محورهای مسدود غیر شریانی نیز خوانسار بوئین و کوهرنگ مسجد سلیمان (گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری) هستند.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور؛ محورهای دارای انسداد فصلی لاسم ارجمند، وازک بلده، سروآباد پاوه، سی سخت پادنا، جدید هشتگرد طالقان، گنجنامه تویسرکان و پونل خلخال گزارش شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.