| کد خبر: 223901 |

ترافیک در آزادراه قزوین-کرج و محور شهریار-تهران

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش باران و مه گرفتگی در همه جاده های تهران-شمال، گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محدوده گرمدره و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع داریم.

تین نیوز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش باران و مه گرفتگی در همه جاده های تهران-شمال، گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محدوده گرمدره و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع داریم.

به گزارش تین نیوز، ایمان محرابی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و محور شهریار-تهران

مسوول سالن علیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، ‌آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

وی گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محدوده گرمدره و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع داریم.

 برف و باران در جاده های 21 استان

محرابی نیا با بیان اینکه محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، است، گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت نیز بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

مسوول سالن علیات مرکز مدیریت راه‌ها از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، لرستان، قزوین، قم، مرکزی، مازندران و همدان و بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، گلستان، فارس، تهران و یزد خبر داد.

وی از راننده‌های جاده‌های کوهستانی و برف گیر خواست، حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و پیش از رسیدن به جاده های برفی زنجیرچرخ را نصب کنند‌.

 امروز 10 جاده مسدود داریم

محرابی نیا با بیان اینکه در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، افزود: همچنین جاده شهداد-نهبندان، محور وازک-بلده در مازندران و ‌محور سروآباد-پاوه و جاده پونل - خلخال، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسوول سالن علیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: نبود ایمنی کافی برای تردد خودرو دلیل انسداد جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور گنج نامه-تویسرکان و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود نیز است.

 کاهش 10.4 درصدی ترافیک راه ها

وی افزود: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل ا از 2283 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 10.4 درصد کاهش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌ آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

محرابی نیا اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 99 هزار و 634 تردد، آزادراه تهران-کرج با 88 هزار و 748 تردد و آزادراه کرج-قزوین با 85 هزار و 98 تردد‌ ثبت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.