| کد خبر: 194760 |

ترافیک سنگین در خروجی‌های پایتخت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در معابر خروجی پایتخت به سمت محورهای شمالی کشور خبر داد.

تین نیوز

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در معابر خروجی پایتخت به سمت محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی  کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور قزوین- رشت محدوده رودبار سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در مسیر جنوب به شمال هراز در محدوده سه راهی چلاو را سنگین ارزیابی کرد و گفت: جنوب به شمال محور کرج- چالوس نیز از میدان امیرکبیر تا کیلومتر چهارو همچنین دهانه جنوبی تونل کندوان دارای ترافیک نیمه سنگین است. 

وی ترافیک در محدوده سد کرج، پل فردیس تا مهرویلا در آزادراه کرج- قزوین و شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک را نیز نیمه سنگین ارزیابی کرد. 

سرهنگ رحمانی افزود: ترافیک در محور تهران- قم پرحجم و در محدوده عوارضی قم نیمه سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به پیش‌بینی ترافیک در محورهای خروجی پایتخت طی امروز و فردا پرداخت و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در خروجی کلانشهر تهران طی امروز و فردا ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین را شاهد باشیم؛ اگرچه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده اما از شهروندان تقاضا می‌شود قبل از سفر با تلفن 120 و 88255555 از وضعیت راه‌ها مطلع شوند. 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.