| کد خبر: 99814 |

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سیستان و بلوچستان:

تامین هزینه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی

تین‌نیوز| مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: با کار کارشناسی در بحث مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه و نیز پایانه‌های باری زاهدان و چابهار یک میلیارد و ششصد پنجاه میلیون تومان هزینه شده است و کلیه امکانات از جمله سیستم سرمایش و گرمایش و فضای مناسب برای آن در نظر گرفته شده تا بتوانیم امكاناتی در شان هموطنان ارائه نماییم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان سیستان و بلوچستان، در ابتدای این جلسه خانقایی گفت: هم اكنون در استان 19 مجتمع خدماتی رفاهی به كاربران جاده‌ای خدمات ارائه داده و26 مجتمع دیگر نیز درسطح محورهای استان در دست ساخت بوده که از این تعداد 11 مجتمع تا پایان سال انشااله به بهره‌برداری خواهند رسید.

خانقائی گفت: برای اولین بار و فقط در استان سیستان و بلوچستان بسیاری از هزینه‌های ساخت مجتمع‌ها توسط اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان تامین خواهد شد ضمن اینکه در حال حاضر رمپهای ورودی و خروجی مجتمع‌ها با اعتبارات این سازمان احداث می‌شود. ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی بهترین تبلیغ برای ترویج فرهنگ نماز است.

آیت ا... سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زاهدان گفت: در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ نماز دو مسئولیت متوجه ماست ، یكی مسئولیت شرعی، خدایی، تهیه امکانات و ایجاد ظرفیت و پیدایش فرصت و دیگری مسئولیت حیثیتی و اعتقادی و باید اولاً از باب خدامداری کار کنیم و ثانیا برای حفظ شئون ، حیثیت و آبروی خودمان تلاش كنیم.

نماینده ولی فقیه در استان به ادای فریضه نماز در اول وقت اشاره و گفت: باید در ناوگان حمل و نقل هر چیز در جای خودش باشد اگر بهترین پذیرایی انجام شود ولی به اقامه نماز بموقع توجه نشود هیچ ارزشی ندارد و ممکن است از کشورهای دیگر مسافر داشته باشیم انوقت آنها چه قضاوتی میکند.

 آیت ا... سلیمانی در ادامه گفت: اینکه اداره کل حمل و نقل و پایانه ها اقدام به ساخت مجتمع خدماتی رفاهی میکند بالا ترین تبلیغ است برای حفظ نظام  و الحمد لله توجه خوبی صورت گرفته آنهم با مجتمعهای خدماتی رفاهی که دارای امکانات مثل مسجد ، پمب بنزین، رستوران، سرویس بهداشتی و وضوخانه هست و این خود یک تبلیغ بزرگ برای نماز است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.