| کد خبر: 257293 |

از 540 فقره مجتمع خدماتی رفاهی خراسان رضوی بازدید شد

رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از ۵۴۰ فقره بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان رضوی در ۶ ماه گذشته خبر داد.

تین نیوز

حسین پارسا در راستای تاکید مقام عالی وزارت و جهت ارتقای ایمنی سفر ها و ایجاد نشاط و امید آفرینی برای کاربران جاده ها، به بازدید از ۵۴۰ فقره بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی با همکاری استانداری خبر داد و گفت: انجام بازدید های دوره ای و مستمر بمنظور ارتقای سطح خدمات به زائرین محترم با ضرورت تنظیف و آراستگی نمازخانه ها و پاکیزگی سرویس های بهداشتی واقع در مجتمع های خدماتی رفاهی انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: در استفاده از توان همکاران حوزه راهداری در نظارت های مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با رویکرد تامین رضایتمندی مسافرین و ارتقا ایمنی سفرها از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری در خصوص مشکلات مجتمع های خدماتی رفاهی افزود: برگزاری جلساتی با ارگانهای دولتی اعم از ادارات جهاد کشاورزی ، آب ، برق ، گاز در جهت رفع مشکلات صورت گرفته است. 

پارسا در پایان باتوجه نزدیک شدن به شروع سفرهای تابستانی افزود: هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات با تشکل های صنفی بخش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی همراه با مالکان آنها و تاکید بر آمادگی لازم جهت استقبال از زائرین و مسافرین و لزوم رعایت نظافت و پاکیزگی در سرویس های بهداشتی ، نمازخانه ها ، اتاق کودک ، محوطه ها، رستورانها و هایپر مارکت ها به انجام رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.