| کد خبر: 255261 |

مجتمع های خدماتی رفاهی جاده ای در بوشهر ساخته می شود

مدیرکل راهداری استان بوشهر گفت: ۱۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در بوشهر ساخته می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ضمن اشاره به پیشرفت 25 پروژه ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، گفت: هم اکنون ساخت ۱۸ مجتمع خدماتی بین راهی در استان با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد در دست انجام است که با تکمیل این طرح ها، زمینه آسایش بیشتری برای مسافران ایجاد می شود.

 

عبدالکریم اخترشناس پنجشنبه ۷ اردیبهشت افزود: از این تعداد ۳ مجتمع تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید. به گفته اخترشناس، اکنون ۲۵ مجتمع خدمات رفاهی استان در حال بهره برداری است که در هرکدام به طور میانگین ۸ تا ۱۰ نفر مشغول به کار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، وی یادآور شد: همچنین ۱۷ مجتمع بین راهی دیگر نیز در مرحله استعلام می باشد که درصورت احداث آنها، خدمات دهی به کاربران جاده ای ارتقا می یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر  ادامه داد: فراهم کردن زمینه آسایش و رفاه مسافران و رانندگان، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده و حضور آنها در یک مکان، دسترسی سریع کاربران جاده ای به این خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت آنها، کمک به کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده ها و ایجاد فرصت های شغلی از مهمترین اهدافی است که در ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی دنبال می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.