| کد خبر: 255882 |

محدودیت های ترافیکی پایان هفته

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در مازندران، از احتمال یکطرفه شدن هراز و کندوان در روزهای پنج شنبه و جمعه خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در مازندران، از احتمال یکطرفه شدن هراز و کندوان در روزهای پنج شنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، یدالله جهان تاب در گفت وگو  با ایسنا، با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی راه های مواصلاتی مازندران در روزهای پایان هفته، اظهار کرد: فردا پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در صورت پر حجم بودن ترافیک در محور کندوان تا ساعت ۱۲ تردد تمامی وسایل نقلیه به تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در محور کندوان در صورت تداوم پرحجمی ترافیک ، از ساعت ۱۶ این محور از تهران به شمال یکطرفه خواهد بود.

این مسئول با اعلام اینکه تردد موتورسیکلت در هر سه محور مواصلاتی مازندران (کندوان، هراز و فیروزکوه) ممنوع است، تصریح کرد: در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت نیز تردد در محور کندوان از ساعت ۱۲ از تهران به چالوس ممنوع خواهد بود و برای تخلیه بار ترافیکی مرزن آباد، از شمال به جنوب یک طرف خواهد شد.

جهان تاب به محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه به جز مواد سوختی و فاسدشدنی در محور هراز ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران تردد در محور سوادکوه باز و جریان دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.