| کد خبر: 228853 |

محور رویان - بلده پس از ۶ ماه انسداد بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نور گفت که محور سخت‌گذر و کوهستانی رویان - بلده پس از ۶ ماه انسداد از امروز دوشنبه باز شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نور گفت که محور سخت‌گذر و کوهستانی رویان - بلده پس از ۶ ماه انسداد از امروز دوشنبه باز شده است.

به گزارش تین نیوز، سلیمان ایزدی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود : محور رویان به بلده به طول حدود ۷۵ کیلومتری که پیوند دهنده ۲۱ روستا و شهرهای رویان و بلده است به خاطر عوامل تهدید کننده نظیر ریزش کوه ، بهمن و نیز مه‌گرفتگی دایمی در فصل سرد سال ، از نیمه دوم سال گذشته با هماهنگی دستگاه های ذیربط بر روی تردد وسائط نقلیه موتوری بسته شده بود.

وی گفت که به منظور پیشگیری از خطرات جاده ای مسافران و بومیان ناگزیر بودند در این بازه زمانی از مسیرهای جایگزین از جمله کندوان یا هراز با طی مسافتی بیش از ۱۰۰ کیلومتر تردد کنند.

رئیس اداره راهداری نور افزود : اگر چه طی ۲ سال گذشته با صرف اعتبارات قابل توجه اقدام به روکش آسفالت حدود ۶ کیلومتر این مسیر ارتباطی شد ، ولی برای ایمن سازی این جاده اعتبارات زیادی نیاز است که با توجه به محدودیت و تنگناهای مالی اجرای طرح ایمن سازی و پیشگیری از انسداد آن در نیمه دوم سال در شرائط موجود ممکن نیست.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور حدود ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را تحت پوشش دارد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.