| کد خبر: 254736 |

محور اصلی خرم آباد پلدختر مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از مسدود شدن محور اصلی خرم آباد به پلدختر و همچنین انسداد چند محور فرعی در استان به دلیل پیش بینی وقوع خطرات احتمالی در بارش های اخیر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از مسدود شدن محور اصلی خرم آباد به پلدختر و همچنین انسداد چند محور فرعی در استان به دلیل پیش بینی وقوع خطرات احتمالی در بارش های اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شدت بارشها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان محور اصلی خرم آباد به پلدختر مسدود و جایگزین این محور ( محورخرم آباد- پل زال- محورهای فرعی چولهول-دهلیج به پلدختر) تعیین شد.

وی به محورهای فرعی مسدود شده در استان اشاره کرد و افزود: در شهرستان کوهدشت (محور پای آستانه به گراب مسدود و محور جایگزین محور کوهنانی)، در شهرستان خرم آباد (محور خرم آباد_بلیلوند_جاده گردشگری آبشار نوژیان و محور گردشگری بیشه) و در شهرستان دورود (محور گردشگری دورود به عمارت) مسدود می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  تصریح کرد: تردد در دیگر محورهای استان برقرار است و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری دستگاههای اجرایی استان و بخش خصوصی بهمراه ۴۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۵۰ اکیپ راهداری در تمام محورها و گردنه های استان مستقر شدند.

 شیروانی اضافه کرد: هموطنان گرامی از سفر های غیر ضرور پرهیز نمایند و درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و  با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.