| کد خبر: 248988 |

بهره برداری از پروژه چهارخطه نورآباد - خرم‌ آباد تا پایان سال مالی 1402

پروژه چهارخطه نورآباد - خرم آباد، تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: پروژه چهارخطه نورآباد - خرم آباد، تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز، گودرز بابا عباسی با اشاره به اینکه محور نورآباد- خرم آباد بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است، اظهار کرد: در مسیر کریدور بزرگراهی غرب کشور، تکمیل پل دوآب، تکمیل چهار خطه گاوکش - نورآباد، تکمیل آسفالت الشتر - نورآباد و تکمیل قطعه دو فیروزآباد الشتر را در دست اقدام داریم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: کل طول چهارخطه گاوکش- نورآباد ۹۴ کیلومتر است که ۷۱ کیلومتر از مسیر آن انجام شده و ۲۳ کیلومتر در دست اجرا است.

باباعباسی اضافه کرد: تکمیل چهارخطه گاوکش - نورآباد کیلومتر ۲۵ تا ۳۲ به طول ۷ کیلومتر در شهرستان نورآباد در حال انجام است که تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به انجام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: تکمیل پل دوآب در صورت تامین اعتبار به موقع، تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: تکمیل آسفالت مسیر الشتر - نورآباد که محل اجرای آن نورآباد است تا پایان سال مالی۱۴۰۲ به انجام خواهد رسید؛ همچنین تکمیل قطعه دو فیروزآباد - الشتر که محل اجرای آن نیز الشتر است در صورت تامین اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به انجام خواهد رسید.

باباعباسی خاطرناشن کرد: در مجموع برای این پروژه ۱۸۰۰ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده و  برای تکمیل آن ۳۰۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی تصریح کرد: احداث و بهره برداری از پروژه مذکور با توجه به ترافیک سنگین مسیر، موجب کاهش تصادفات، کاهش مصرف سوخت، تسهیل در تردد در مسیر گردنه ایواندر و حذف پیچ های خطرناک و ایمن سازی محور می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.