| کد خبر: 223469 |

۹هزار و ۵۰۰ خودرو در خرم‌آباد جریمه شد

فرماندار خرم‌آباد گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا، در مسیرهای درون و برون شهری این شهرستان جریمه شدند.

تین نیوز

فرماندار خرم‌آباد گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا، در مسیرهای درون و برون شهری این شهرستان جریمه شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جعفر طولابی در این رابطه افزود: این تعداد خودرو طی ۲ هفته نخست اعمال محدودیت های آذرماه در راستای مقابله با ویروس کرونا توسط پلیس راه و راهنمایی و رانندگی شهرستان جریمه و ۱۴ خودرو نیز توقیف شدند.

وی اظهار داشت: این تعداد خودرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر منع رفت و آمد خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا چهار بامداد و همچنین ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی را نقض کرده بودند.

وی تصریح کرد: باتوجه به وضعیت قرمز کرونا در خرم‌آباد ۴۰ تیم بر اجرای محدودیت‌های کرونایی و منع رفت و آمد خودروها در ورودی و خروجی شهر و بازار نظارت دارند.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه منع رفت و آمد خودروها همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: از مردم درخواست می شود برای جلوگیری از انتقال کرونا، کاهش آمار ابتلا و مرگ ناشی از این ویروس به محدودیت ها احترام بگذارند و از شب نشینی و دورهمی خانوادگی پرهیز کنند.

طولابی خاطرنشان کرد: ۲ هفته اعمال محدودیت ها نشان داد با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان زنجیره انتقال را شکست بنابراین شهروندان باید مسوولان را در مسیر اجرای مصوبات یاری نمایند.

تا ۱۶ آذرماه ابتلای قطعی ۵۷ هزار و ۴۳۶ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یکهزار و ۲۰۱ نفر نیز جان باخته اند.

هم اکنون رنگ بندی وضعیت کرونا در تمامی شهرهای استان نارنجی و این شرایط تا اعلام بعدی در هفته آینده قابل استناد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.