| کد خبر: 215296 |

بهره برداری از قطعه دوم چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت تا هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: قطعه دوم چهارخطه جاده خرم‌آباد - کوهدشت به طول ۸.۶ کیلومتر آماده آسفالت است که با تامین قیر مورد نیاز تا هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: قطعه دوم چهارخطه جاده خرم‌آباد - کوهدشت به طول ۸.۶ کیلومتر آماده آسفالت است که با تامین قیر مورد نیاز تا هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رضا خالقی روز جمعه به خبرنگاران اعلام کرد: این مسیر در مجموع ۸۶ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۶۵  کیلومتر آن به صورت چهارخطه بازسازی شده و زیربار ترافیک قرار دارد.

وی ادامه داد:  ۲۱  کیلومتر مابقی نیز در سه قطعه در قالب آرامستان خضر خرم آباد تا فرودگاه به طول هشت کیلومتر و قطعه دوم  با احداث واریانت (محور) جدید به طول پنج کیلومتر در دست اقدام است که پیمانکار این قطعه از ماه گذشته تغییر یافته و در این مدت از پیشرفت ۳۰ به ۳۵ درصد رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت:  با بهره برداری از قطعه سوم به طول ۸.۶ کیلومتر تا هفته دولت؛ در مجموع ۷۴ کیلومتر از جاده خرم آباد – کوهدشت چهارخطه خواهد شد و دو قطعه دیگر نیز تا سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: لرستان دارای جاده ها و مسیرهای کوهستانی و سخت گذر بوده که انجام عملیات راهسازی در این منطقه فنی، زمانبر و هزینه بردار است اما دولت توجه مطلوبی به این استان دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.