| کد خبر: 89411 |

شرکت COHDA تجهیزات V۲X / DSRC را برای آزمون خودروهای مرتبط در کارولینای جنوبی تأمین می‌کند.

تین‌نیوز| شرکت ارتباطات بی­‌سیم کوهدا (Cohda Wireless) تجهیزات خود را برای یک آزمون تأمین خواهد کرد که در آن پیرامون چگونگی ارتباط خودروهای مرتبط با جاده­‌های مرتبط که V2X (ارتباطات خودرو با هر چیز) نیز خوانده می­‌شود و این خودروها را قادر می­‌سازد با یکدیگر (ارتباطات V2V) و با زیرساخت جاده­ای (V2I) تعامل داشته باشند، تصمیم­‌گیری خواهد شد.

شرکت Cohda بیش از 800 آزمون مقایسه‌­ای ارتباطات برد کوتاه اختصاصی (DSRC) را انجام داده است. این شرکت در برنامه بررسی چالش­‌های­ شهرهای هوشمند حضور دارد.

دانشگاه کلیمسن (Clemson) شرکت Cohda را برای تأمین واحد سخت­‌افزاری و نرم­‌افزاری درون­‌خودرویی و کنار جاده‌­ای MK5 آن در پروژه مورد حمایت US Ignite ، یک ابداع کاخ سفید که بوسیله بنیاد ملی علوم (NSF) اجرا می­‌شود، انتخاب کرده است.

دانشگاه کلیمسن واحدهای شرکت Cohda را برای بستر آزمون خودروهای مرتبط کارولینای جنوبی (SC-CVT) مورد استفاده قرار خواهد داد که در طول یک قطعه 10 مایلی از بزرگراه بین ایالتی I-85 در نزدیکی مرکز بین­‌المللی تحقیقات خودرویی کلیمسن (ICAR) در Greenville کارولینای جنوبی واقع است.

Cohda ادعا می­‌کند که محصولات سخت‌­افزاری و نرم­‌افزاری این شرکت در بیش از 60 درصد آزمون­‌های میدانی V2X در سراسر دنیا بکار گرفته می‌­شوند.

به هنگام استقرار پروژه SC-CVT ، بنیاد ملی علوم اعلام کرد تا پایان این دهه، وزارت حمل­‌ونقل آمریکا نیاز خواهد داشت که همه خودروهای جدید به هم مرتبط بوده و برای کاهش تعداد تصادفات و نجات زندگی­‌ها از قابلیت ارتباط با سایر خودروها و زیر ساخت از طریق ارتباطات بی­‌سیم برخوردار باشند.

کاربردهای جلوگیری از تصادفات که با ارتباطات V2V و V2I پشتیبانی می­‌شوند، اطلاعات حساس ایمنی مانند سرعت، موقعیت و جهت حرکت را برای ارزیابی خطر تصادفات بین خودروهای مجاور مبادله می­‌کنند.
بنباد ملی علوم یک نهاد مستقل فدرال است که از تحقیقات و آموزش­‌های اساسی در تمام زمینه­‌های علوم و مهندسی پشتیبانی می­‌کند.
 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.