| کد خبر: 215141 |

◄ عکس| کرونا و فاصله‌گذاری در واگن‌های مترو

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری از شلوغی مترو در شرایط اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا در شبکه‌های اجتماعی منتشر و از عدم رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی انتقاد کرده‌اند.

تین نیوز

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری از شلوغی مترو در شرایط اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا در شبکه‌های اجتماعی منتشر و از عدم رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی انتقاد کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز، آن‌چنان که کاربران شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند تصاویر پیوست مربوط به مترو دروازه دولت است که مسافران را داخل واگن بدون رعایت فاصله‌ گذاری نشان می‌دهد.

جلوگیری پلیس از ورود مسافران بدون ماسک به مترو

این در حالی است که همه‌گیری بیماری کرونا در کشور همچنان در اوج است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر پروتکل‌های بهداشتی شدیداً مورد تاکید مسئولان بهداشتی قرار دارد و حتی در استان تهران محدودیت‌هایی نیز مجدداً اعمال شده است به طوری که انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس بررسی علمی در ستاد کرونای استان و تایید در کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد ملی برخی فعالیت‌ها در استان تهران از جمله فعالیت باشگاه‌های ورزشی به ویژه بدنسازی و ورزش‌های پر برخورد، شهربازی، مراکز آبی از جمله استخرهای سرپوشیده، هرگونه تجمع عمومی از جمله مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها به مدت یک هفته ممنوع شده است.

بندپی افزود: نظارت جدی نسبت به نحوه اجرای این مصوبات صورت می‌گیرد تا روند رو به رشد شیوع کرونا در استان تهران کنترل شود.

به گزارش تین نیوز، در چنین شرایطی حتی قوه قضاییه نیز با مرخصی مجدد زندانیان موافقت کرده است به گونه‌ای که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری خود با تاکید بر این‌که شرایط کرونایی در کشور تداوم یافته و در روزهای اخیر آمار مبتلایان و جان باختگان ناشی از این بیماری فزونی یافته است، عنوان کرد: مرخصی مجدد ریاست قوه به زندانیان با موج دوم کرونا را داریم و براساس تصمیم قوه قضاییه در چهارشنبه گذشته دستورالعمل مجددی برای اعطای مرخصی به زندانیان صادر و به واحدهای قضایی و زندان‌ها ابلاغ شد.

مترو

مترو 1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.