| کد خبر: 207646 |

۱۴۰ نفر مشکوک به کرونا در ورودی سمنان شناسایی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۷۰ هزار و ۳۷۷ نفر طی ۱۲ روز گذشته در ورودی این استان توسط امدادگران این جمعیت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پایش و تب‌سنجی شدند که ۱۴۰ نفر مشکوک به ابتلا به این ویروس بودند.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۷۰ هزار و ۳۷۷ نفر طی ۱۲ روز گذشته در ورودی این استان توسط امدادگران این جمعیت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پایش و تب‌سنجی شدند که ۱۴۰ نفر مشکوک به ابتلا به این ویروس بودند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مظفر محمدخانی افزود: ۱۴۰ نفر از افرادِ تب‌سنجی شده در ورودی‌های استان سمنان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

وی تصریح کرد: ۴۱۶ داوطلب جمعیت هلال احمر استان سمنان در ۲۲ پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب سنجی و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه‌سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۶ هزار و ۹۷۷ بروشور به مسافران در مبادی ورودی شهرهای استان سمنان ارائه شد.

مظفرخانی با اشاره به وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به جامعه در مواقع مختلف، اضافه کرد: بر اساس وظیفه ذاتی این جمعیت و برابر با تصمیم ستاد کرونا در سمنان، برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تیم‌های تب سنجی متشکل از نجاتگران این جمعیت و نیروهای علوم پزشکی با همکاری نیروی انتظامی در تمام مبادی ورودی مستقر شدند و به صورت شبانه روزی  به تب سنجی از مسافران ورودی به این استان اقدام می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: در صورت تب بالا و مشکوک بودن افراد، برای اقدامات تشخیص تخصصی، مسافران به بخش بهداشت و درمان مستقر در محل هدایت می‌شوند.

 از ظهر دیروز یک هزار و ۳۶۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۱۲ هزار و ۷۲۹ رسید، این تعداد در استان سمنان با ۴۷ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۰۹ نفر در روز شنبه بیست و چهارم اسفند افزایش یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.