◄ مشکلات رانندگان اسنپ باکس/ مسافت و ترافیک زیاد اما کرایه ها کم
رانندگان اسنپ باکس، معتقدند کرایه هایی که اسنپ باکس برای وانت ها تعیین می کند، متناسب با مسافت، ترافیک و زمان صرف شده نیست.

رانندگان وانت بار در اسنپ باکس، معتقدند کرایه هایی که اسنپ باکس برای وانت ها تعیین می کند، متناسب با مسافت، ترافیک و زمان صرف شده نیست.
به گزارش تین نیوز، رانندگان وانت بار در اسنپ باکس در گفت و گو با خبرنگار ما به بیان برخی از مهمترین مشکلات خود پرداختند که از جمله آم، نرخ پایین کرایه ها بود.
آنچنان که این رانندگان عنوان کردند: کرایه های اعلام شده از سوی اسنپ باکس برای وانت ها، تناسبی با مسافت، ترافیک، و زمان صرف شده ندارد.
به گفته آنان، با وجود افزایش هزینه ها از جمله هزینه سوخت، استهلاک خودرو، تعمیرات، بیمه و...، نرخ کرایه ها به روزرسانی مناسبی نداشته است.
رانندگان وانت بار استپ باکس، نبود حمایت یا پشتیبانی مناسب از سوی مدیریت این مجموعه را از دیگر مشکلات خود برشمردند.
به گفته رانندگان، یکی دیگر از مشکلات موجود، پاسخگویی ضعیف از طرف پشتیبانی اسنپ در مواجهه با مشکلاتی مانند لغو سفر، مسافر بدقول، یا خسارات وارده به خودرو یا بار و عدم پیگیری موثر در مواقعی که کاربر بدحساب است یا راننده با مشکل مواجه شده است.
به گفته آنان، نحوه محاسبه کمیسیون نیز شفاف نبوده و مشخص نیست چقدر کمیسیون از سفرها کسر می شود به طوری که گاهی قیمت اعلام شده به راننده با مبلغ واقعی تفاوت دارد، مخصوصاً در مسیرهای طولانی یا سنگین.
رانندگان وانت بار اسنپ باکس همچنین با اشاره به محدودیت سفرهای وانت بار، افزودند: تعداد سفرهای اختصاص یافته به وانت بارها نسبت به موتورسواران یا خودروهای سواری، کمتر است و این موضوع موجب می شود زمان انتظار بالا برود و عملاً درآمد روزانه کاهش یابد.
در کنار این مشکلات، رانندگان وانت بار اسنپ باکس از برخی مشنریان یا سفارش دهندگان نیز گلایه مند هستند چرا که برخی مشتریان از رانندگان انتظار خدماتی فراتر از توافق دارند (مثل حمل بار تا طبقات بالا بدون کمک).
همچنین گاهی آدرس دهی نامناسب یا بدقولی مشتریان منجر به اتلاف وقت رانندگان می شود.