| کد خبر: 217377 |

◄ گلایه راننده تپسی از کم بودن قیمت سفر‌ها

برای مسیر بیست دقیقه‌ای حدودا نیمی از ساعت را منتظر یک تاکسی اینترنتی مانده بودم. روی نقشه‌ی اسنپ و تپسی رانندگان زیادی وجود داشتند اما هیچ کدام سفر مرا قبول نمی‌کردند.

تین نیوز

برای مسیر بیست دقیقه ای حدودا نیمی از ساعت را منتظر یک تاکسی اینترنتی مانده بودم. روی نقشه ی اسنپ و تپسی رانندگان زیادی وجود داشتند اما هیچ کدام سفر مرا قبول نمی کردند.

 به گزارش تین نیوز، این روزها بسیاری از مسافران زمان زیادی را صرف گرفتن تاکسی اینترنتی می کنند. یکی از رانندگان تپسی به خبرنگار ما گفت: «دیگه نمی صرفه با این قیمت های کم تا مرکز شهر بری. اطراف شهر خوبه ها آدم میره، اما منم همین الان چون حوصله ام سر رفته بود سفر شما رو قبول کردم»

یکی دیگر از مشکلاتی که پس از سهمیه بندی بنزین برای رانندگان تاکسی های اینترنتی به وجود آمد، در آغاز نبود سهمیه و حالا واریز هزینه سهمیه تاکسی ها براساس پیمایش آنهاست. براساس کیلومتری که این رانندگان پیمایش دارند، اگر نام آن ها در لیست وزارت کشور باشد، مبلغی به حساب آنان واریز می شود.

بیشتر بخوانید؛

◄ ماجرای دزدیده شدن مسافر تپسی چه بود؟

این راننده در رابطه با هزینه های بالای خودرو به خصوص قیمت بنزین گله می کند و می گوید: «من از خرداد تا بیست تیر سه هزار کیلومتر رفتم، یک هفته پیش 288 هزار تومن برام ریختند. خیلی پول رو دیر می‌ریزن، باز اگر بدونی پول رو سر ماه می‌ریزن بهتره. وقتی بنزین هزار تومن بود خیلی خوب بود، یه پولی برامون می موند.»

وی در ادامه در توضیح وضعیت بنزین خود اضافه کرد: «من هرروز بیست لیتر بنزین می زدم و در ماه 600 تومن هزینه ی بنزینم بود، اما الان یک میلیون و هشتصد پول بنزین میدم، در نهایت هم برام 300 تومن واریز می کنند. من حساب کردم 900 تومن از جیب خودم میدم.»

راننده ی تپسی در پاسخ به سوالی در رابطه با بیکار ماندن و رد درخواست های سفر توضیح داد: «آره، اگر بیکار باشیم بهتره تا اینکه تو این مسیرای شلوغ با این هزینه ی بنزین و قیمت کم سفرها، سفر مرکز شهر رو قبول کنیم.»

این روزها بحث کم بودن قیمت ها در تاکسی های اینترنتی صدای بسیاری از رانندگان را درآورده طوری که با قیمت های پایین بسیاری از آن ها قادر به همکاری نیستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.