| کد خبر: 261152 |

◄ دسته گل جدید رئیس سازمان هواشناسی/ موقعیتی که دو دستی تقدیم عربستان شد

نامه اعتراض آمیز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه و شهرسازی بیانگر بی خبری یا بی تدبیری، اهمال و بی مسئولیتی رئیس سازمان هواشناسی کشور در مورد نود چهارم پایش و پیش بینی گرد و غبار منطقه غرب آسیا است.

تین نیوز

نامه اعتراض آمیز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه و شهرسازی بیانگر بی خبری یا بی تدبیری، اهمال و بی مسئولیتی رئیس سازمان هواشناسی کشور در مورد نود(Node) چهارم پایش و پیش بینی گردوغبار منطقه غرب آسیا است.

به گزارش شهروند خبرنگار تین نیوز، نود چهارمین پایش و پیش بینی گرد و غبار منطقه غرب آسیا قرار بود با همکاری سازمان هواشناسی جهانی در ایران ( شهر اهواز) در راستای پیگیری های منطقه ای و بین المللی موارد مرتبط با گرد و غبار از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

◄ خرید کامیون چینی و پلاک کردن آن در ایران چقدر آب می خورد

 

◄ 4 تقلب رایج معاملات کامیون از زبان دختر کامیون فروش

شهروند خبرنگار تین نیوز تاکید کرد: پیگیری های زیادی برای ایجاد این مرکز منطقه ای از سال های قبل آغاز و در همین ارتباط در دوره رئیس قبلی سازمان هواشناسی کشور، مرکز ملی گرد و غبار در خوزستان، راه اندازی و عملیاتی شده بود تا زیرساخت های لازم برای ایجاد این مرکز منطقه ای در ایران، بیشتر فراهم شود.

او عنوان کرد: معاون رئیس جمهور نیز در سال 1401 خواستار پیگیری جدی و بیشتر این موضوع از سوی سازمان هواشناسی کشور شده بود و انتظار می رفت که در زمان بیش از 5.5 ساله مدیریت کنونی سازمان هواشناسی کشور، این مرکز تکمیل و عملیاتی شود، اما به نظر می رسد در این مدت نه تنها پیگیری های لازم بین المللی، از سوی رئیس سازمان هواشناسی انجام نشده بلکه حمایت کافی برای ارتقای مرکز ملی ایجاد شده، صورت نگرفته است.

برای اطلاع از جدیدترین و جنجالی ترین اخبار روز، اینستاگرام ما را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

وی خاطرنشان کرد:  در حال حاضر تقریبا این مرکز ملی، پیشرفت قابل توجهی نداشته و در آستانه تعطیل شدن قرار گرفته است و برآیند این اقدامات سبب شد، مرکز منطقه ای گرد و غبار غرب آسیا، در کمال بی خبری و بی مسئولیتی رئیس سازمان هواشناسی، در عربستان سعودی ایجاد گردد.

او ادامه داد: به نظر می رسد باوجود ادعاهای رئیس سازمان هواشناسی کشور مبنی بر دارا بودن پست و موقعیت در WMO ، در کمال بی خبری و یا سکوت کاملا مشکوک و معنی دار ایشان، عربستان سعودی موضوع ایجاد گره منطقه ای پایش و پیش بینی و هشدار گرد و غبار را از WMO پیگیری کرده و موافقت نهایی آن را اخذ و از مدتی قبل این مرکز منطقه ای را در ریاض راه اندازی و عملیاتی نموده است.

او افزود: بر اساس این شواهد، چنین به نظر می رسد که رئیس سازمان هواشناسی کشور، علیرغم عضویت چهار ساله در شورای اجرایی WMO، که در تیر ماه امسال پایان یافت، یا اصلا از این موضوع بی اطلاع بوده و یا اینکه اطلاع داشته اما آن را حتی از مسئولان بالا رتبه نظام برای پیگیری بیشتر ، مخفی کرده است.

این شهروند خبرنگار که کارشناس حوزه هواشناسی نیز است، خاطرنشان کرد: پدیده گرد و غبار یک پدیده منطقه ای است، سازمان جهانی هواشناسی، WMO با همکاری کشورهایی که متاثر از این پدیده بوده و از زیرساخت و لازم برخوردار هستند مرکزی به عنوان نود منطقه ای برای پایش، پیش بینی و هشدار و ظرفیت سازی ایجاد می کند که مسئولیت پیش و بینی و هشدارها در سطح منطقه ای را با همکاری سازمان جهانی هواشناسی و همچنین کشورهای منطقه (اگر توانمندی داشته باشند) را انجام دهد .

او گفت: تا چند ماه قبل سه مرکز منطقه ای (1- در آمریکا، 2- در بارسلون اسپانیا ( برای سرویس دهی به شما آفریقا و اروپا) و 3- در چین برای کشورهای شرق آسیا) ایجاد و عملیاتی شده بود.

وی افزود: در چند سال قبل سازمان هواشناسی کشور با رایزنی از طریق WMO، پیشنهاد نود چهارم در ایران، برای سرویس دهی به کشورهای غرب آسیا را داد و تقریبا مورد توافق قرار گرفته بود این در حالی بود که ترکیه هم برای توجیه کردن سدسازی های خود که منجر به افزایش شدید گرد و غبار در عراق و سوریه و ... شده است پیگیری هایی برای گرفتن این امتیاز انجام داد که متاسفانه مدیریت سازمان هم به دلیل کم کاری و از طرف دیگر باج دادن به ترکیه،  پیگیری های شایسته و لازم را انجام نداد و به نوعی تمایل داشت که این مرکز در ترکیه ایجاد شود.

این شهروند خبرنگار تاکید کرد: در حالی که WMO کاملا واقف بود که چون ترکیه درگیر گرد و غبار نیست ایجاد این مرکز در آن کشور نه توجیه پذیر بوده و نه کارآیی لازم را نخواهد داشت.

او افزود: بر این اساس این سوال مهم مطرح است که رئیس سازمان هواشناسی  مرکز منطقه ای را که قرار و لازم بود در ایران باشد، دو دستی تقدیم به عربستان نموده و هیچ توضیحی برای روشن شدن اذهان عمومی ارائه نداده است ؟

در لینک زیر نودهای گرد و غبار ایجاد شده آورده شده است که نود چهارم می بایست در ایران باشد اما کم کاری رئیس سازمان، آن را تقدیم عربستان نموده است:

https://dust.ncm.gov.sa/dust1

https://www.unccd.int/land-and-life/sand-and-dust-storms/toolbox/observation-monitoring-modelling-forecasting-early-warning/sds-was

 

تین نیوز آمادگی دارد توضیحات روشن کننده سازمان هواشناسی را جهت شفافیت موضوع درج نماید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر دانا 46 3

    دراین مورد خواننده ها نظری ندارند مسئولین باید پاسخ بدن.

  • بنده خدا 52 4

    این که چیزی نیس بعداز این باید یرای این که بتونی ببینی پیشرفت وتکنلوژی یعنی چی مجبورین چهار چشمی ویاحسرت به عربستان ودست اورداش وزندگیون نگاه کنیم تا شاید از خواب غفلت بیدار شیم

    • ناشناس 9 0

      از بس که مسئولین کار جهادی میکنند، فرصت ها را بصورت جهادی به همسایگان تقدیم می کنند!!
      کار جهادی میکنند که هیچکس ازشون بازخواست نکند. ابزار فریب کلماتی مثل جهادی و انقلابی و ... شده است!
      فاعتبرو

    • علی 4 10

      واقعا میشه با شرف تمام که البته دارید بیان کنید تفاوت تکنولوژی دو کشور رو ؟؟ یکی ایرانه که در علم بومی فناوری چشم گیری در بالای سطح خودش تولید میکنه یکیم عربستان که در بالای سطح خودش میخره
      پ.ن: میزان شرفتون قاضی شماست که البته دارید

    • م 2 11

      چه دستاوردی؟؟
      این عربها به یه..ز بند هستن.

    • امیر 9 1

      وقتی یک .... رو میزارند نباید بیشتر از این انتظار داشت یاشاید هم پول گرفته

    • کیوان 6 0

      واقعا امیدوارید برای بیداری؟؟!!

    • Renew 0 0

      برو یه سرچ کن ببین چه دستاوردایی اینا بدست اوردن و چه کارا که نمیخوان بکنن بعد بیا با خودمون مقایسه کن

  • علیرضا 9 0

    سلام خیلی تعجب آور نیست سیاست مداران ایران خيلی چیز ها را دو دستی به
    کشورهای دیگر می دهند چیز تازه ای نیست

  • کلانتری 9 1

    حدود ۸ سال است صنعت هوانوردی و هواشناسی کشور دکان ۴ نبش دکتر تاج در مرکز تحقیقات هواشناسی و ریاست سازمان و دانشگاهها و همسر گرامی در سمت های مدیرکل مراقبت پرواز ، مدیرکل مهراباد و عضو هیات مدیره شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران شده است.
    وضعیت کشور بهتر از این نخواهد شد.

  • مندو 4 0

    فعلا که این بی مسئولان و بی سوادان و درک از جامعه و جهان نداشتن بر سر منصب هستند و هر سال که بگذرد کشور ده سال به عقب میرود.

  • مرتضی 3 0

    وقتی اعتباری برای این کار تخصیص داده نشود هیچ انتظاری نباید داشت.ولی نبود بودجه نیز اهمال رئیس سازمان هواشناسی راتوجیه نمی نماید و لازم است ..... گشته و برخورد قانونی با نامبرده صورت گیرد.

  • مهدی رضایی 5 0

    هردج از این باغ بری میرسد جاسوس این مسئول بی مسئولیت است که باید محاکمه شود تا مشخص شود این بی وطن با چه رانتی این پست را اشغال کرده است

  • ناشناس 4 0

    وقتی مدیران براساس نگرش جناحی و نه تخصص و تجربه اجرایی انتصاب میشوند این اتفاقات طبیعی است.تازه این نوع نگرش در انتصابات به دانشگاهها نیز رسیده است.خروجی دانشجویان این دانشگاهها دیدنی است

  • ناشناس 4 0

    این تنها بوی خیانت میده وطبق قانون باید با خیانتکار برخورد بشه....

  • ناشناس 3 0

    باز هم عربستان،، این اولین و آخرین بی لیاقتی مدیریت کشوری نیست غیر این بود باید تعجب می‌کردیم. خنده داره ما هم‌ طراز عربستان هم نیستیم رفتیم با آمریکا کل کل می‌کنیم.. ساخت پهپاد شون برای ۵۰سال قبل

  • سروین 3 1

    دولت کاملا بی سواد بهتر از این نمیتونه عمل کنهِ. آقایون کوچکترین درکی از سیاست , روابط دیپلماتیک و تعاملات علمی و صنعتی ندارن.

  • خسته 0 0

    ووو کجایید گریه هاش مونده!!!

  • ناشناس 4 0

    اگه غیر ازاین بود مایه تعجب می شد فعلا که مسوولین فقط راه می رن بیخود حقوق می گیرن حق مردم وبیت المال رو ضایع می کنن

  • ناشناس 4 0

    مسؤول بی کفایت هواشناسی!!!
    بی کفایتی شأن در گزارش هواشناسی ایران در طول چند ماه گذشته معلوم بود .
    نه دقیق گزارش می کردند ونه منطقی !!

  • محمد 3 0

    با سلام
    احتمالا بنده خدا نود را ۹۰ میخونده متوجه نشده

  • مجید 0 0

    بابام نکنه میخواهی بری تو گونی ول کن بزار تا همین جوری بچرخه برو زندگيت بکن

  • ..... 2 0

    اگه‌ خدا بخواد‌ هنوز‌ اول‌ بدبختیمون‌ هست‌ خوبه‌ همچین‌ مسئولی‌ که‌ لیاقت‌ نداره‌ که‌ بدون‌.....گرفته‌ که‌ این‌ کار کرده‌ باید‌ تا عمرش‌ از همه‌ کار اخراجش‌ کرد

  • مصطفی 0 1

    نخیر دیوار رییس سازمان هوا شناسی از همه اون اربابهاش کوتاهتره چون پول و اعتبار مرکز ها پولی شده زورشان به مسئول پایین دست رسیده اگر درسته این خبر چرا رییس سازمان هواشناسی برکنارومحاکمه نشد ‌‌‌‌‌‌حنای رنگ دار بخرید

  • محفوظ 3 0

    بابا اینها نیومدن که کار بکنن ، اینا دادم در حال طراحی نقشه هایی هستند که چه جوری جیب مردم رو خالی کنن و به خاطر این کار مورد تمجید و تفقد هم قرار بگیرن ، که خیلی آرام و بی سر و صدا و هر گونه اغتشاشی جیب مردم را خالی کردن .

  • ناشناس 3 1

    اتفاقارئیس سازمان هواشناسی کم کاری که نداشته خیلی هم پرکاری داشته..یکم بیشترتحقیق کنیدو اموال بدست اومده اطرافیانش رو برآورد کنیدمتوجه اضافه کاری ایشون خواهیدشد.مخصوصا اینکه توضیحی هم به هیچکس نمیده

  • ناشناس 0 1

    اجلاس همان در عربستان باشد بهتر است هم هزینه سنگینی به ملت تحمیل می شود و هم اینها حرف آنچنان جدیدی برای گفتن ندارند و می شود حکایت اجلاس گرسنگان جهان و راه علاج این درد در یکی از شهرهای جهان در چند دهه پیش که پس از پایان اجلاس طبق یک حساب سردستی آقایان بعد از 5 روز جلسه 2 تن مشروب نوشیده بودند به اضافه مصرف 30تن غذا و دیگر ریخت و پاش ها و...... آیا اینها میتوانند دردی از آلام مردم محروم جهان را التیام بدهند؟

  • داود 2 0

    دمت گرم خبر نگار این موارد رابه مردم اطلاع دادید تا معلوم شود از بی‌خبری بوده یا .........

  • رحیم 2 0

    خدایا این بلای مسوول نفهم رو کی از سر ایران کم میکنی

    • هواشناس 0 0

      چند سالی هست که همه چیز در هواشناسی شده سند سازی و توجیه برای فرار از مسئولیت و دست اندازی به بیت المال و تامین مالی جهت پست گرفتن و نگهداری جایگاه، مثلا هزینه سه میلیاردی شام برای گرفتن مقام که به نتیجه نرسید و خرید ۱۵۰ گل و میلیونها هزینه پذیرایی جلوی پای وزیر تا خانم دکتر سر پستش نگهش داره. هزاران پول هدر رفته بابت رشوه و به جیب خودشون که هر شخصی پیگیری کرد و مطالبه کرد کل پاش کردن. قراردادها و پروژه های صوری فراوان. اهمال در کار که منجر به مرگ خیلی ها مخصوصا در سیل شده ولی حتی عذاب وجدانم ندارن. بی احترامی به دلیل و امامها و رهبری. آزار کارمندان هواشناسی و پرونده سازی دروغین. اما متاسفانه همه چیز همیشه حل شده. جالبم اینه که این خانم بارها گفته من به جاهایی وصلم که هیچ کسی نمی تونم عوضم کنه و هیچی نمی تونم پستم رو بگیره و همه چیز فقط همونه که من می گم. قانون با دلخواه تفسیر میشه برای یه نفر + برای یه نفر دیگه - . هر نوع پارتی بازی مثل استخدام اعضا فاممیلشون و دوستان و مرتبطشون و آوردن به تهران از شهرستان و پست دادن . حقوقهای نجومی باور نکردنی به خودیهاشون یه چیز عادیه‌. هر کسی اعتراض کنه بیچاره اش می کنن. بی کفایتی و قایم کردن خطاها در اننشار در فضای مجازی از دیگر دستاوردهاست که مردم فقط خبر نشن کجا خطا داشته کجا باعث مرگ و خسارت به مردم شده. قرارداهای نجومی و با مبالغ فیک و دروغین و... از دیگر موارده. همراه کردن مقاماتی که باید گزارش بدن از دیگر موارده. چرا عوضشون نمی کنن چون پول و رشوه می دن چرا کسی بازخواست کشته شده های مخضوصا سیلها و عدم پیش بینی این سازمان نمیشه

  • مهسا 1 0

    حالا به بالا دستی ها هم میگفت فرقی نداشت .بودجه که نداریم و به نون شب محتاجیم اینکارا هم مال کشورهای پولداره . ما فقط تحریم و بدبختی داریم و باید مقاومت کنیم نمیریم. خودمون کم کم دریای عمان رو هم خشک می کنیم و گرد و غبار تولید می کنیم

  • هموطن 2 0

    بخدا که دل مردم از بی تدبیری ها و عدم کفایتها که هر روز از یک جا شاهد آن هستند خون است

  • شاهین 1 2

    تو شرایط تحریم همچیندامکاناتی رو به ما نمیدن،،،معاون اول اول زحمت بکشن تحریم ها رو رفع کنن و بعد عضو اف ای تی اف بشن بعد به سازمان هوا شناسی اعتراض کنن

  • محمد چابهار ی 5 0

    رابطه جای ضابطه گرفته که کارهای را کاردان ‌سپرد.دراین مملکت هیچ چیز سرجای خودش نیست.هزاران فرصت سوزی بوده و خواهد بود.

  • ناشناس 3 0

    فقط گرفتن حقوق های نجومی

  • رضا 4 0

    وقتی کارهای بزرگ به افراد حقیر سپرده می‌شود

  • سارا 2 0

    از بی خبری نیست.
    از خیانت و وطن فروشی های همیشگی این عرب زاده هاست

  • اربعین 3 0

    باسلام.این اتفاقات و از این نوع موارد که تابحال زیاد در سازمان هواشناسی اتفاق افتاده است .نشان میدهد که مهردادبذر پاش خودش را به خواب زده است. وداعیه ریاست جمهوری هم دارد

  • م 0 3

    حالا که چی.مگه با پیش بینی کردن میشه جلوی ورود گردوغبار رو گرفت.

  • باهر 2 0

    آدمهای خیانت کار و وطن فروش که شاخ و دم ندارند کهد شناخته شوند از عملکرد مخرب آنها می توان آنها را شناخت و بازخواست و حتی اعدام کرد تا درس عبرتی باشد برای سایر خیانت کاران به ملک و ملت و دین و تبار.

  • حمید 3 0

    وقتی کارها را به کاردان و دلسوزان مملکت داده نشود نتیجه اش این میشود

  • علی 0 0

    موقعیت‌ جغرافیایی‌ ایران‌ و وجود‌ چشمه‌های‌ گرد‌ وغبار‌ بیشتر‌ در‌ غرب‌ و جهت‌ حرکت‌ بادها‌ و اثر‌ گذاریش‌ بر‌ کشورهای‌ غرب‌ اسیا. همکاری‌ بیش‌از‌ پیش‌ کشورهای‌ منطقه‌ را‌ طلب‌ می‌کند‌ .و موفغیت‌ این‌ مرکز‌ هم‌ بهتر‌است‌ در جای‌ باشد‌ که‌ کشورش‌ هماهنگی‌ بهتری‌ بین‌ کشور ها‌ می‌تواند‌ بر‌قرار‌ کند. .با‌ تمام‌ این‌ حرفها‌ این‌ مرکز‌ در‌ ایران‌ بهتر‌ جواب‌ میداد‌ ولی‌ بازهم‌ بی‌مدیریتی‌ این‌ فرصت‌ از‌ دست‌داد. ولی‌ عربستان‌ در‌حال‌ حاضر‌ با‌ تکنولوژی‌ روز‌ دنیا‌ بهتر‌ در‌ تماس‌ است. هر‌ چند‌ که‌ بیشترش‌ اجاره‌ای‌ است‌. ولی‌ اگر‌ هماهنگی‌ ایران‌ و عربستان‌ در‌ بخش‌ هواشناسی‌ ارتقا‌ یابد‌ به‌ نوعی‌ مکمل‌ هم‌ دیگر‌ میشوند‌ و به‌ خوبی‌ می‌توانند‌ از‌ این‌ فرصت‌ استفاده‌ کنند. به‌ شرطی‌که‌ سیاسیش‌ نکنند. و از‌ تزویر‌ دست‌ بردارند.

  • محمد 3 0

    .....فرصت سوزی بدلیل انتصابات براساس روابط و.....مثلاً مصلحت اندیشی.....!!!؟؟؟؟

  • ناشناس 0 2

    اگر هم چنین چیزی درست باشد احتمالا بخاطر نداشتن زیر ساخت ها در ایران بوده و شاید دولت هم در جریان بوده و نتوآنسته .....

  • محسن 1 0

    ای خدا گرفتار چه ....... شدیم

  • سلام 1 0

    گندهایی زده شده که این گند در برابرش شاهکاره !

  • باز نشسته کشوری 2 0

    موقعی فردی بی سواد را در جایی مسئول کردید این می شود نتیجه

  • ایرانی 1 1

    مملکتی ک صاحب نداشته باشه بهتر از این هم نمیشه، البته بهتر بگم صاحب ایرانی نداشته باشه.

  • من 1 0

    اینا فقط باید برن هیچ راهی جز این ندارن

  • محمد 0 0

    تا از خواب مقامات ما بیدار بشن...عربستان ترکیه...سحر خیز..تا آخر کار شون تمام کردن..مقامات خواب زده ما....فقط یاد شهدا جنگ هستن..جای کم کاری کردن..بهانه دارند خاطری از جنگ اونم پشت جبهه بودن..

  • شهروند 2 0

    متاسفانه فراوان افرادی هستندکه با گرفتن پست و مقام علاوه بر اینکه هيچ دانش و تجربه ای نسبت به اون مسند ندارند با سهل‌انگاری عمدی خسارت های جدی به مردم وکشور و بیت المال وارد میکنند چون میدانند که مورد بازخواست قرار نمی‌گیرند

  • فرهاد 2 0

    شعار مسولین کشور ما:
    هر چه پیش آید، خوش آید، ما که خندان می رویم!!!
    بی برنامه‌ترین مملکت! مجلس چرتی! دولت، مدیریت هردمبیلی!
    ببخشد! مسئله حجاب چه شد؟!!!
    چون مسئله اصلی این مملکت حجاب است و بس!

  • ناشناس 1 0

    در همه‌ امور چنین‌ مسولینی‌ داریم‌ که‌ دچار تورم‌ و گرانی‌ و ربا و ریا و... وحشتناکی‌ شده‌ایم

  • لق لو ق 1 0

    بابا شما اینکاره نیستید به عربستان چه

  • T 1 0

    اینجا فقط اختلاس و حجاب مهمه

  • ناشناس 3 0

    چرا قانونی برای پاسخگویی مدیران نالایق تدوین نمیشود تا هر بیسواد سفارش شده ای جرائت گرفتن جایگاهی که تخصص نداره را نداشته باشد

  • امیر 3 0

    مسئولان فعلی فقط حواسشون به دریافت حقوقهای بالاست گردو غبار اصلا نمیدونن چی هست

  • ناشناس 1 0

    لطف کنید بفرمایید مسعولین ما در چه زمینه ی موفق عمل کردند .

  • ایرانی 1 0

    دیگه همه بریدن،معلوم نیست چی به چیه، کی به کیه!

  • taimaz 0 0

    جریان شده مثل سریال قهوه تلخ یارو انگلیسی راجب نفت بود گفتن بو میده ی مایه سیاه بد بو بدیم بره بهتر الان شدیم مثل قهوه تلخ طرف گفته هزینه داره مشکلات مرتفع میشه

  • علی 3 0

    هردم ازاین باغ بری می رسد

  • علی 3 0

    اینا بی‌سوادن

  • علی 1 3

    ایران بودجه ندارد ،از کجا بیاورند،ایران تحریم

    • ناشناس 0 2

      کاری کنند که از تحریم خارج شویم!

  • امیر 3 0

    اینهایی که به وزیر و مدیر انتخاب شده اند فقط آمدند که رئیس بشوند و رئیس بمانند نه اینکه کار کنند و نتیجه اش می‌شود اینکه ایران به اندازه کره شمالی و جنوبی به اعراب منطقه فاصله دارد . بیخود خود را گول نزنیم که ما خودمان تولید میکنیم

  • حمید 0 1

    ۱۰۰۰ ساله از این مسولان ضربه خوردیم و خواهیم خورد ... کاش یه جایی یه نهادی یه آدم انسانی پیدا می‌شد کشور رو از این مسولین پاک میکرد

  • ناشناس 3 0

    بی شک مسئولان هواشناسی بصورت عمدی کوتاهی های متعددی داشته اند. این حوزه بصورت استراتژیکی عمل میکنه و روی فعالیتهای پایه تا میشرفته کشور اثرگذاره. همونطور ک شاهدیم خیلی از معضلات کشور ریشه ای در مسائل آب و هوایی پیدا میکنن ک طی شالهای گذشته هیچگونه اقدام موثر و کاربردی ازش شاهد نبودیم!

  • . دادوودی 2 1

    شاید رشوه داده شده. قصری ، کاخی ، کادیلاکی ، لامبورگینی و پول

  • ناشناس 2 0

    پول توش نبود والا پیگیری می شد

  • کیارش نورسته 1 0

    ما داشته های خود را ازدست می‌دهیم و با بی خیالی از سر می گذرانیم نمونه آن ثبت شاعر بزرگ مولانا جلال ین بلخی است که یک غزل یا سروده به زبان ترکی ندارد ولی در یونسکو بدور از خبری بنام شاعر ترکی کشور ترکیه ثبت می گردد و افتخارات آن به ترکیه رسید
    حالا انتظار دارید یک چنین مرکزی که ایران ندارد وبرای آن همه کشورهای منطقه چنگ انداختن ایران بتواند این امتیاز را بگیرد!

    • ناشناس 0 0

      خود شما می فرمایی بلخی!!

  • حسینی 2 0

    اینجا ایران است
    کدوم مسول دانش اون مسولیت رو داره که این یکی داشته باشه

  • هواشناس 0 0

    نتیجه بی سوادی و با رشوه به مقام رسیدن تو هواشناسی انواع فساد هست و همه افراد هم قبیله هستن و پشت هم دارن بقیه پولش می گیرن تا پشت هم باشن