| کد خبر: 213513 |

◄ شرح یک شهروند از تصادف هولناک در جاده خلخال و کمبود امکانات اورژانسی

یک شهروند از وقوع تصادفی در یکی از محورهای گردشگری کشور خبر داد و مدعی شد عدم حضور به موقع آمبولانس و تأخیر در انتقال فرد مصدوم به بیمارستان، موجب مرگ یکی از مصدومان این حادثه شده است.

تین نیوز

یک شهروند از وقوع تصادفی در یکی از محورهای گردشگری کشور خبر داد و مدعی شد عدم حضور به موقع آمبولانس و تأخیر در انتقال فرد مصدوم به بیمارستان، موجب مرگ یکی از مصدومان این حادثه شده است.

به گزارش تین نیوز، این شهروند در شرح حادثه به خبرنگار ما گفت: در ساعت 21 جمعه  23 خرداد در حالی که با 2 خودرو عازم سفر بودیم در ۱۰ کیلومتری جاده اسالم به خلخال خودروی پژو ۴۰۵ ما با خودروی نیسان تصادف کرد.

وی افزود: با وجود آن‌که پس از تصادف عوامل پلیس راه و پلیس قضایی و حتی آتش‌نشانی به موقع سر صحنه تصادف حضور داشتند، متاسفانه به علت سو مدیریت پزشکی، آمبولانس با تاخیر سر صحنه تصادف حضور پیدا کرد.

این شهروند تاکید کرد: نکته قابل توجه آن بود که همسر عموی بنده که کاملاً مشخص بود سر صحنه و در دم فوت کرده با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و پسر عموی بنده که خونریزی داخلی داشت و زنده بود در ساعت ۲۳.۳۰ دقیقه با آمبولانس به بیمارستان رسید و در نهایت به علت خونریزی داخلی جان خود را از دست داد و عموی بنده  نیز از ناحیه دست و پا و قفسه سینه و بینی دچار شکستگی شده بود که با رضایت خودمان به تهران منتقل شد.

وی با بیان این‌که در این حادثه 2 آمبولانس با تاخیر به صحنه رسیده و با تاخیر مصدوم زنده را به بیمارستان منتقل کردند، گفت: ساعت اولیه تصادف داخل کروکی ذکر شده و ورود مصدم هم به بیمارستان به صورت ثبت شده، موجود است که حدودا 2 ساعت تاخیر را نشان می‌دهد در حالی که این تصادف در ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری شهرستان خلخال از توابع استان اردبیل رخ داده که تا بیمارستان ۲۰ دقیقه فاصله زمانی داشته است.

WhatsApp Image 2020-06-18 at 12.53.12

 

کروکی

WhatsApp Image 2020-06-18 at 12.54.14

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.