| کد خبر: 209997 |

◄ انتقاد یک راننده سواری کرایه از برخورد عجیب بانک‌ها با پرداخت اقساط

یک راننده تاکسی سواری کرایه بین‌شهری از تفسیرهای متفاوتی که کارمندان بانک‌ها از دستور‌العمل مربوط به تعویق اقساط وام‌ها به دلیل کرونا، انتقاد کرد.

تین نیوز

یک راننده تاکسی سواری کرایه بین‌شهری از تفسیرهای متفاوت کارمندان بانک‌ها از دستور‌العمل مربوط به تعویق اقساط وام‌ها به دلیل کرونا، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، این راننده در تماس با خبرنگار ما از گفت و گوی خود با یکی از کارمندان دایره معاملات بانک ملی شعبه سرپرستی استان خوزستان راجع به دستورالعمل جدید بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این دستورالعمل آمده است که اقساط وام کسب و کارهای زیان دیده بابت کرونا می‌تواند به تعویق بیفتد.

وی افزود: اما کارمند بانک تفسیر جدیدی از دستورالعمل داشت و عنوان کرد اگر عنوان وام دریافتی مرتبط با شغل وام گیرنده و شغل دریافت کننده وام جزو مشاغل اعلام شده باشد، امکان تنفس سه ماهه وجود دارد. یعنی اگر بنده مسافرخانه دارم، تاکسی دارم، اتوبوس دارم، وام دریافتی برای خرید و یا در ارتباط با این مشاغل باید باشد که به تعویق بیفتد در غیر این صورت شامل این موضوع نمی‌شود.

این راننده تاکسی سواری کرایه تاکید کرد: این درحالی است که اولاً در بخشنامه هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده و اعلام شده اقساط مشاغل زیان دیده بابت کرونا به تعویق بیفتد نه اقساط دریافتی مرتبط، ثانیاً تمام مردم بر اساس درآمد و یا حقوق دریافتی به جهت معاملات و رفع نیازهای مالی در زندگی خود از بانک‌ها تحت عناوین مختلف وام دریافت می‌کنند.

او تاکید کرد: این وام‌ها گاهی برای تعمیر خودروهاست چون عنوانی برای وام در بانک‌ها وجود ندارد و برای مثال من دی ماه گذشته تحت عنوان خرید کالا برای تعمیرات خودرو وام گرفتم و حالا با این شیوه برخورد بانک‌ها گرفتار شده‌ام.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.