| کد خبر: 226845 |

اتصال مدهای حمل و نقلی با افتتاح پایانه اتوبوسرانی شهید جوان مشهد

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پایانه اتوبوسرانی شهید جوان سبب اتصال مدهای حمل و نقلی مخصوصا اتوبوسرانی و قطار شهری می شود.

تین نیوز

 عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پایانه اتوبوسرانی شهید جوان سبب اتصال مدهای حمل و نقلی مخصوصا اتوبوسرانی و قطار شهری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجتبی بهاروند در مراسم بهره برداری از پایانه اتوبوسرانی شهید جوان که با حضور شهردار مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهرداری مشهد، سرهنگ دهنوی پلیس راهور استان خراسان رضوی، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: ما همیشه در شورای اسلامی شهر مشهد و مدیریت شهری به دنبال استفاده مردم از حمل و نقل عمومی هستیم اما موضوع مورد اهمیت، پیوستگی مدهای حمل و نقلی است.

وی افزود: این پایانه سبب اتصال مدهای حمل و نقلی مخصوصا اتوبوسرانی و قطار شهری می شود. یکی از کارهای خوب سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، تعامل با ساکنان شهرک شهید طالقانی و دانشگاه شهید منتظری است که بنده در چند جلسه به شخصه حضور داشتم.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در این جلسات نقطه نظرات ساکنان مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن می توان به دوربرگردان، کاهش خطوط از ۱۱ خط به ۹ خط و عایق صدا برای دانشگاه شهید منتظری اشاره کرد.

بهاروند گفت: من به اهالی این محله قول می دهم تا دغدغه آنان ظرف یک ماه آینده برطرف شود. همچنین از شورای اجتماعی محله طالقانی نیز بابت تلاش های زیادی که برای حل این موضوع داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: انصافا نباید برخی کارهای مدیریت شهری مخصوصا مهاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد را نادیده گرفت.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: این پایانه پانزدهمین پایانه اتوبوسرانی متمرکز در سطح شهر است که به صورت آنلاین اتوبوس ها کنترل می شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.