| کد خبر: 268962 |

بیش از ۲۶ میلیون مسافر خطوط ریلی در امنیت کامل جابجا شدند

پلیس راه آهن کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی، امنیت ۲۶ میلیون و ۸۴۰ هزار مسافر را در قالب بیش از ۵۹ هزار و ۶۱۹ رام قطار تأمین و رضایت مسافران را به خوبی جلب کند.

تین نیوز

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با اعلام اینکه پلیس راه آهن کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی، امنیت ۲۶ میلیون و ۸۴۰ هزار مسافر را در قالب بیش از ۵۹ هزار و ۶۱۹ رام قطار تأمین و رضایت مسافران را به خوبی جلب کند، اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن کشور در سال جاری را تشریح کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تعداد قطارها اظهار کرد: پلیس راه آهن کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی، امنیت ۲۶ میلیون و ۸۴۰ هزار مسافر را در قالب بیش از ۵۹ هزار و ۶۱۹ رام قطار تأمین و رضایت مسافران را به خوبی جلب کند.

وی افزود: کارکنان پلیس راه آهن کشور توانستند، قاچاق کالا و ارز را در خطوط ریلی شناسایی و در این راستا انواع کالاهای قاچاق و ارز با ارزش تقریبی بیش از ۵۰۴ میلیارد ریال را کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با بیان اینکه طی سال جاری ۸۲ تن و ۷۹۴ کیلوگرم آهن آلات حاشیه ریلی کشف شده است، گفت: تاکنون ۳۱۸ عدد تجهیزات نظامی و ۱۵۸ مورد از اقلام ممنوع و غیرمجاز از مسافران این خطوط به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۱ ماه بیش از ۵۹۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است، اظهار داشت: دستگیری ۱۴۶۳ نفر در ایستگاه ها و قطارهای راه آهن، نشانگر عملکرد خوب کارکنان این پلیس است.

سردار بنی اسدی فر با تأکید بر اینکه در اجرای حکم مرجع قضائی ۹۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توسط پلیس راه آهن کشور توقیف شده است، گفت: طی ۱۱ ماه گذشته ۹۸ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، شامل خودرو و موتورسیکلت، کشف و برای آن ها پرونده قضائی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راه آهن کشور با استفاده از تمام امکانات نسبت به ارتقای امنیت و آرامش خاطر برای مسافران تلاش می کند، تا سفری امن و ایمن را برای آن ها به ارمغان آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.