| کد خبر: 197262 |

شرکت رجا برگزار می‌کند؛

◄ مسابقه نقاشی با موضوع قطار به مناسبت روز جهانی کودک

شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا به مناسبت 16 مهر ماه-روز جهانی کودک- مسابقه نقاشی با موضوع سفر با قطار، ویژه کودکان برگزار می‌کند.

تین نیوز

شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا به مناسبت 16 مهر ماه-روز جهانی کودک- مسابقه نقاشی با موضوع سفر با قطار، ویژه کودکان برگزار می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: مسابقه نقاشی کودک در گروه سنی دو تا 12 سال و در دو سطح کودکان مسافر داخل قطار و عموم خردسالان جامعه  برگزار می‌شود. 

این مسابقه در سطح کودکان مسافر داخل قطار در  قطارهای منتخب شرکت حمل و نقل ریلی رجا که در تاریخ 16 مهر ماه 1398 سیر می‌کنند، با اهدای بسته‌های مدادرنگی به کودکان مسافر برگزار می‌شود. نقاشی‌ها در داخل قطار جمع‌آوری شده و برای داوری در اختیار متخصصان و داوران قرار می‌گیرد. 

عموم خردسالان جامعه نیز می‌توانند تصویر نقاشی خود با موضوع قطار، راه آهن و سفر ریلی را به همراه ذکر مشخصات خود مانند نام‌و ‌نام‌خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس، در بازه زمانی 13 الی 19 مهر ماه برای اینستاگرام این شرکت به نشانی rajarail@  یا پست الکترونیکی marketing@raja.ir ارسال کنند. 

پس از داوری مقدماتی آثار ارسالی، از هر سطح 10 اثر انتخاب (مجموعا 20 اثر) و در اینستاگرام شرکت رجا نشر داده می‌شود که در نهایت 3 نقاشی از هر بخش (مجموعا 6 نقاشی) بر اساس آرای جمع‌آوری شده در شبکه اینستاگرام شرکت، به عنوان برنده نهایی انتخاب شده و یک کوپه رایگان رفت و برگشت از قطارهای این شرکت‌ با انتخاب مسیر و با اعتبار استفاده تا پایان سال 1398 به آنان تعلق می‌گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.