| کد خبر: 187579 |

مدیرعامل رجا پیش‌بینی کرد:

◄ قطار تهران استانبول تابستان 98 راه‌اندازی می‌شود

تلاش می‌کنیم که قطارهای بین‌المللی راه‌اندازی کنیم. در مذاکرات اخیر که با مسئولان حمل‌ونقل ترکیه انجام شد کلیات موضوعات راه‌اندازی قطار تهران-استانبول موردتوافق قرار گرفته است. در هفته‌های آینده نیز به دعوت ایران و تیم ریلی ترکیه در نشست‌های کارشناسی مشارکت خواهند کرد و بتوانیم در تابستان آینده قطار تهران استانبول را راه‌اندازی کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل رجا پیش بینی کرد که خط تهران استانبول تابستان 99 راه‌اندازی شود.

به گزارش تین‌نیوز محمد رجبی در مورد توافقات دوجانبه اخیر ایران و ترکیه برای گسترش همکاری‌های فی‌مابین گفت: «تلاش می‌کنیم که قطارهای بین‌المللی راه‌اندازی کنیم. در مذاکرات اخیر که با مسئولان حمل‌ونقل ترکیه انجام شد کلیات موضوعات راه‌اندازی قطار تهران-استانبول موردتوافق قرار گرفته است. در هفته‌های آینده نیز به دعوت ایران و تیم ریلی ترکیه در نشست‌های کارشناسی مشارکت خواهند کرد و بتوانیم در تابستان آینده قطار تهران استانبول را راه‌اندازی کنیم.»‌

 رجبی در خصوص برنامه‌های این شرکت در سال جدید نیز گفت: «سال ۹۸ را به بازسازی و نوسازی ناوگان می‌پردازیم و انتظار داریم که با بازسازی و نوسازی ناوگان ظرفیت‌سازی برای سال‌های آتی صورت بگیرد.» مدیرعامل رجا در مورد تأمین منابع مالی پروژه توضیح داد: «رجا امیدوار است که در قالب تسهیلاتی که از طریق تبصره ۱۸ دولت پیش‌بینی کرده بتواند هزینه‌های مالی را پوشش دهد و درصدی از تسهیلاتی که مستقیما از محل افزایش سرمایه به‌دست می‌آید صرف ورود واگن‌های جدید شود.»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 4 0

    سلام. این اولین بار نیست که قطار تهران – استامبول راه آندازی میشه. هر چند سال یکبار روبان قیچی میکنیم. اما وقتی حرکت قطار متوقف میشه هیچ اطلاع رسانی عمومی انجام نمیشه.آیا بررسی شده که دلایل تعطیلی این قطار در دفعات قبل چه بوده؟ آیا این دفعه اون دلایل و موانع رفع شده ند؟