| کد خبر: 178455 |

◄ خدمات رجا در یک ماه اخیر برای مسافران

رجا در یک ماه اخیر اقداماتی در جهت رشد سفر با قطار انجام داده است که راه‌اندازی تور گردشگری و تور دانش آموزی و... از این جمله هستند.

تین نیوز

به دنبال افزایش تصادفات در شریان‌ها و محورهای مواصلاتی جاده‌ای کشور، مسئولان حمل‌ونقل کشور بیش از گذشته به فکر استفاده از حمل‌ونقل ریلی افتاده‌اند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، تسهیلات متنوع و یک ماه اخیر رجا در این راستا موارد زیر بوده است:

تعداد 36 نفر از گردشگران سوییسی با استفاده از قطارهای شرکت رجا، از مکان‌های دیدنی و گردشگری کشور بازدید کردند.

اعضای حاضر در این تور گردشگری، پس از سفر با قطار خلیج فارس در مسیر تبریز به تهران،  با استفاده از قطار گردشگری تهران–سوادکوه-تهران از جاذبه‌های گردشگری مسیر شمال شامل: ایستگاه‌های بنکوه، سیمین‌دشت، فیروزکوه، شورآب و ورسک دیدن کردند.

حضور در برنامه‌های تفریحی- فرهنگی این قطار در ایستگاه‌های مزبور همراه با پذیرایی ویژه، از دیگر برنامه‌های رجا برای گردشگران سوییسی بود.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا آمادگی دارد برای همکاری با سایر سازمان‌ها، نهادها و... نسبت به برنامه‌ریزی موارد مشابه به‌طور ویژه و یا چارتر بخشی از ظرفیت قطارها اقدام نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه یا با شماره تلفن 1539 از سراسر کشور تماس بگیرید.

این شرکت همچنین به منظور حمایت و تأمین امنیت سفر دانش آموزان و دانشجویان هم‌چنین دسترسی آسان و مطلوب وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم به بلیت گروهی قطار، طرح تسهیلات «آینده سازان» را اجرا می‌کند

بنابراین رجا برای چهارمین سال متوالی در نظر دارد در قالب طرح تشویقی و تسهیلاتی«آیندهسازان» برای دانش آموزان و فرهنگیان تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش و مراکز آموزش‌عالی متقاضی بلیت گروهی ارائه کند.

بر این اساس و در قالب این طرح، تا 20 درصد تخفیف به درخواست‌های گروهی از سوی سازمان‌های مزبور در سال جاری ارائه می‌شود.

رجا در اقدامی دیگر و در راستای حمایت و تأمین امنیت سفر تیم‌های مختلف ورزشی و به منظور دسترسی مطلوب باشگاه‌ها و کاروان‌های ورزشی و ... به بلیت گروهی قطار، شرکت رجا تسهیلاتی را برای این گروه‌ها در نظر گرفت.

تمامی باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت بلیت گروهی قطارهای این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir، درخواست خود را ثبت و نسبت به تهیه بلیت‌های گروهی اقدام کنند.

طرح «میدان» با رویکرد ایمنی بالای سفر برای ورزشکاران، قهرمانان و کاروان‌های ورزشی همچنین تماشاگران باشگاه‌های مختلف  در مقابل با سایر روش‌های حمل و نقلی اجرایی شده است.

براساس این طرح علاوه بر تخفیف تا سقف 20 درصد متناسب با برنامه ‌سفر، امکان ارائه‌ی خدمات ویژه پذیرایی، رفاهی و خبری در قطارهای رجـا فراهم می‌شود.

مسافران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه‌ها می‌توانند به سایت رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه یا با شماره تلفن 1539 از سراسر کشور تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.