| کد خبر: 170168 |

◄ موفقیت روابط عمومی رجا در جشنواره ملی انتشارات

روابط‌‌عمومی رجا با ارایه مستندات فعالیت‌های انجام‌شده به دبیرخانه جشنواره موفق شد تا در سطح ملی در بخش‌های سرمقاله رتبه اول، تبلیغات مکتوب رتبه دوم، مصاحبه و بروشور رتبه‌های سوم کشور را کسب کند.

تین نیوز

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی عصر روز سه‌شنبه 26 تیرماه با اهدای جوایز به روابط‌‌عمومی‌های برتر و موفقیت روابط‌‌عمومی رجا در سطح ملی به کار خود پایان داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌‌عمومی رجا، این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط‌‌عمومی و با همکاری روابط‌‌عمومی وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو سطح ملی و استانی در مرکز همایش‌های هتل بزرگ ارم برگزار شد.

بنابراین گزارش روابط‌‌عمومی رجا با ارایه مستندات فعالیت‌های انجام‌شده به دبیرخانه جشنواره موفق شد تا در سطح ملی در بخش‌های سرمقاله رتبه اول، تبلیغات مکتوب رتبه دوم، مصاحبه و بروشور رتبه‌های سوم کشور را کسب کند و در مراسم تقدیر از برگزیدگان این رویداد ملی با اهدای تندیس جشنواره و لوح افتخار به عمل آمد.

وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بانک مسکن، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگستان هنر، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، موسسه اعتباری کوثر، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سازمان فرا بورس ایران، موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلابه سرطان (محک)، بانک کارآفرین، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، بانک سامان و صندوق کارآفرینی امید به عنوان منتخبان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌‌عمومی در سطح ملی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.