| کد خبر: 240763 |

◄ پرواز فوق‌العاده هما برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین از رومانی

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی‌ و سایر ایرانیان مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده‌اند، پرواز فوق‌العاده هما برای انتقال ایرانیان از رومانی، امروز انجام خواهد شد.

تین نیوز

حسین جهانی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی و سایر ایرانیان مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده‌اند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناوگان حامل پرچم و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود را برای انجام پرواز فوق‌العاده جهت انتقال این افراد اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، جهانی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی کشوری رومانی و اخذ مجوزهای لازم، برای انجام پرواز فوق‌العاده برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

وی به چگونگی انجام این پرواز اشاره کرد و گفت: این پرواز در روز شنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری با شماره پرواز ۵۳۹۲ در ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود و در ساعت ۰۱ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه بخارست به زمین خواهد نشست. این پرواز بعد از سوار کردن مسافران حاضر در فرودگاه بخارست با شماره پرواز ۵۳۹۳ این فرودگاه را در ساعت ۰۱ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) ترک و در ساعت ۰۷ و ۵۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه امام (ره) به زمین خواهد نشست.

مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما گفت: اولین گروه دانشجویان در روز دهم اسفندماه سال جاری با پرواز هما از فرودگاه ورشو به ایران انتقال یافتند و ما آمادگی پروازهای بعدی را نیز داریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.