| کد خبر: 241061 |

◄ اجرای ۶۷ کیلومتر روکش و ماسه آسفالت در راه‌های استان مرکزی

در راستای ارتقای روکش آسفالت راه‌های استان، ۶۷ کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۰ اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای ارتقای روکش آسفالت راه‌های استان، ۶۷ کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۰ اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش تین نیوز، مهرداد جهانی اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های روکش آسفالت و ماسه آسفالت افزون بر ۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که شامل مقاطعی از محورهای ساوه-بوئین زهرا به طول ۱۲ کیلومتر، باند دوم غرق آباد-نوبران به طول ۱۰ کیلومتر، دلیجان-محلات به طول ۳ کیلومتر، خان آباد-رازقان به طول ۵ کیلومتر، خمین-گلپایگان به طول ۴ کیلومتر و محورهای دیگر همچون سلفچگان-اراک، خمین-الیگودرز، خمین-اراک، داودآباد شهرستان اراک، راه دسترسی مامونیه به آزادراه ساوه-تهران و... است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، حدود ۱۶۵ هزار مترمربع لکه گیری هندسی آسفالت و ۵۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری راه‌های استان اجرا شده که اغلب آن در محور اراک-پلیس راه توره به میزان ۹۸ هزار مترمربع و شازند-دوراهی به میزان ۲۲ هزار مترمربع بوده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که برای نگهداری رویه آسفالتی راه‌ها انجام می‌شود استفاده از آسفالت تناژی برای رفع خرابی‌هایی است که نیاز به اقدام سریع دارند که به همین منظور ۵ هزار تن آسفالت سرد و گرم از ابتدای سال‌جاری تاکنون با پشتیبانی اداره نگهداری راه‌های استان، توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تابعه شهرستان‌ها در سطح راه‌ها پخش شده است.

جهانی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات مردمی برای بهسازی آسفالت محور اراک-بروجرد، بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده ، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای ادامه عملیات لکه گیری هندسی در محور یاد شده تأمین شده که در سال آتی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.