| کد خبر: 224537 |

۲۰۰ کیلومتر باند از راه‌های استان مرکزی روکش آسفالت شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۲۰۰ کیلومتر باند از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان امسال روکش آسفالت شد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۲۰۰ کیلومتر باند از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان امسال روکش آسفالت شد.

به گزارش تین نیوز، علی زندی فر روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۸۵ کیلومتر از آزاد راه ساوه - تهران، بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی روستایی در حوزه استحفاظی استان مرکزی از ابتدای سال تاکنون روکش آسفالت شد.

وی ادامه داد: لایه حفاظتی فوگ سیل نیز در راستای اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت و با هدف افزایش طول عمر آسفالت امسال در بیش از ۹۰ کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: روکش حفاظتی چیپ سیل نیز برای ارتقای کیفی روکش آسفالت در ۱۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اجرا شد.

زندی فر گفت: ۹۳ هزار متر از خرابی‌های موضعی و مقطعی جاده‌های استان مرکزی نیز در راستای ارایه خدمات مطلوب تر به رانندگان با استفاده از ۱۵ هزار و ۲۹۸ تن آسفالت در این مدت لکه‌گیری شد.

وی، افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش بروز جوادث جاده‌ای را از جمله مهمترین اهداف و تاثیرات اجرای اقدامات راهداری عنوان کرد و افزود: اصلاح و احداث ۶۰۰ کیلومتر شیب شیروانی، تسطیح و رفع افتادگی جاده‌های استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: خط کشی یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان، نصب ۲ هزار و ۷۵۰ تابلوی انتظامی، اخباری، مسیر نما و علایم ایمنی، تعمیر و نصب بیش از ۳۳ کیلومتر گاردریل و نصب ۸۳۷ متر مربع تابلوی اطلاعاتی جدید در سطح جاده‌های استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی در جاده‌ها بوده‌ است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.

روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.