| کد خبر: 198678 |

ثبت بیش‌ترین تخلف در محور اردبیل-آستارا

معاون راهداری اردبیل لزوم هوشمندسازی جاده‌ها را مطرح کرد.

تین نیوز

معاون راهداری استان اردبیل بر ضرورت هوشمندسازی جاده‌ها برای کاهش حوادث تأکید کرد و گفت: بیش‌ترین تخلف رانندگی استان به دلیل عدم رعایت فاصله طولی در محور اردبیل - آستارا ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی صبحی پیش از ظهر شنبه در بازدید از محور ارتباطی اردبیل - سرچم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: هوشمندسازی جاده‌ها به عنوان یکی از مهمترین راهکارها برای کنترل تخلفات بوده و این موضوع در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به یک اولویت تبدیل شده است.

وی بر اقدامات انجام یافته برای هوشمندسازی جاده‌های اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: برخورداری این استان از ۶۴ سامانه تردد شمار، ۲۷ سامانه ثبت تخلف و حدود ۴۰ دوربین نظارتی در راستای تحقق این هدف است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و ۷۰۰ تابلوی اعلام وضعیت مسیر نصب کرده و بیش از ۸ هزار متر طول شیب شیروانی مسیرهای مواصلاتی نیز اصلاح شده است.

صبحی به نصب ۸۴۰ هزار و ۸۰۰ متر حفاظ در پرتگاه جاده‌ها برای حفظ ایمنی مسیر و تردد اشاره کرد و افزود: در این مدت ۹۷۵ کیلومتر از حریم راه‌ها نیز تسطیح شده است.

وی به میزان تخلفات انجام یافته در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به حجم ترددها بیشترین میزان تخلف به دلیل عدم رعایت فاصله طولی در محورهای استان در مسیر اردبیل - آستارا با بیش از سه میلیون و ۷۹۰ هزار تخلف ثبت شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تخلفات انجام یافته در محور سه راهی سرعین را دومین مسیر پرتخلف رانندگان در استان معرفی کرد و افزود: کمترین میزان تخلفات نیز در مسیر خلخال - سه راهی سرچم اتفاق افتاده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.