| کد خبر: 187523 |

◄ نصب 420 تابلوی ایمنی در محورهای مواصلاتی پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد از نصب 420 تابلوی ایمنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد، در بازدید از محور پارس آباد اصلاندوز با اعلام این خبر تصریح کرد: در دو محور پارس آباد- زیوه و پارس آباد- سه راهی عزیزکندی 420 تابلو نصب شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، یوسف آذری افزود: علاوه بر این در مسیرهای ذکر شده 130 تابلو نیز به دلیل فرسودگی تعویض شده است که در مجموع می تواند منجر به کاهش تصادفات و ارتقا ایمنی جاده ها باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد افزود: همچنین در محور پارس آباد- زیوه از روستای آقامحمد بیگلو تا خروجی زیوه به طول 15 کیلومتر نسبت به رفع افتادگی شانه با مصالح مرغوب اقدام کردیم.

آذری اظهار کرد: در عین حال نسبت به آزادسازی حریم راه ها از پارس آباد تا سه راهی عزیزکندی به طول 15 کیلومتر اقدام شده و ادامه مسیر هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین آزادسازی حریم راه روستای سرودلو به امیرخان لو به طول 10 کیلومتر (طرفین جاده) با دستور مقام قضایی و عوامل نظامی و انتظامی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: لکه گیری راه اصلی از پارس آباد به زیوه و از سربند به اصلاندوز به طول 110 کیلومتر انجام شده و ادامه مسیر در حال انجام است.

به گفته آذری مجموع اقدامات و ارتقا ایمنی محورها در کاهش تصادفات موثر بوده و در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 75 درصد با کاهش تصادفات مواجه هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.