| کد خبر: 179732 |

عضو هیات عامل و معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

◄ مشکل تامین لاستیک رانندگان تا پایان سال حل می‌شود

مشکل تامین لاستیک رانندگان تا پایان سال حل می‌شود.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: مشکلات تامین لاستیک رانندگان با رایزنی ها و اقدامات انجام‌شده تا پایان سال حل می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، داریوش امانی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل‌ونقل و راهداری در اصفهان اظهار کرد: سازمان به شدت به دنبال حل مشکلات رانندگان است وهمانطور که شاهد بودید بحث تامین لاستیک وظیفه سازمان ما نبود اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما بود در این مساله ورود کردیم.

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته حمل‌ونقل و راهداری کشور گفت: در این جلسه نمایندگان صنوف مختلف سؤالات و درخواست‌های خود را به راحتی مطرح کردند.

عضو هیات عامل و معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: در این جلسه مقرر شد مباحث مربوط به‌قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور باقدرت بیشتری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

وی با اشاره به یکی از دغدغه‌های بزرگ رانندگان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی اظهار کرد: در این بخش مقرر شد صندوقی تعریف شود تا برای همیشه مشکلات این حوزه برطرف شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: افزایش بهره وری صنعت حمل‌ونقل یکی از دغدغه‌های ما به شمار می‌آید.

وی بابیان این‌که در سال های گذشته حجم بار 40 درصد افزایش‌یافته اما ناوگان حمل‌ونقل 120 درصد رشد کرده اند، افزود: این توسعه نامتوازن سفره رانندگان و سایر فعالین صنعت حمل‌ونقل را کوچک‌تر کرده است.

وی از ثبت سفارش دو میلیون حلقه لاستیک خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با اقدامات انجام‌شده مشکلات لاستیک رانندگان تا پایان سال حل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.