| کد خبر: 173150 |

◄ آغاز عملیات احداث دسترسی میدان واقع در ابتدای محور اسدیه

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از آغاز عملیات احداث دسترسی و میدان واقع در ابتدای محور اسدیه خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، گفت: به منظور ارتقا ایمنی عبور و مرور، ضمن بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط کارشناسان فنی موضوع و نهایتا با تایید اعضای شورای ترافیک شهرستان بیرجند مقرر شد تقاطع دستگرد ساماندهی شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، احمد رضایی افزود: اتصال روستای دستگرد به جاده اسدیه به طول 400 متر و اجرای میدان به صورت پیمانی با اعتباری بالغ‌بر 3400 میلیون ریال در سال جاری انجام خواهد پذیرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، عنوان کرد: بااتصال ورودی روستای دستگرد به محور اسدیه امکان دسترسی ایمن ساکنین این روستا به محور اسدیه و محور قائن فراهم می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی و اجرای روشنایی از دیگر مواردی است که در صورت تامین اعتبارات در آینده نزدیک در این میدان به اجرا درخواهد آمد.

وی متذکر شد: بیرجند دارای 1326‌کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.