| کد خبر: 256090 |

باند جنوبی بندر ترکمن به آق قلا به بهره برداری می رسد

برنامه ریزی های لازم برای بهره برداری بخشی از باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شده است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: برنامه ریزی های لازم برای بهره برداری بخشی از باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا لیاقی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: محور بندر ترکمن به آق قلا یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی استان است که با توجه به میزان ترافیک بالا و عرض کم این محور، سالانه شاهد حوادث جاده ای زیادی در این محور می باشیم.

وی افزود: در این راستا اداره کل راه و شهرسازی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نسبت به تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور آن اقدام نموده است.

لیاقی ادامه داد: این محور ۳۴ کیلومتر طول دارد و تا کنون تعریض، بهسازی و آسفالت هشت کیلومتر از باند جنوبی  آن از مبدا بندرترکمن به سمت آق قلا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان به اتمام رسیده و تعریض و مابقی مسیر در دست اقدام می باشد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان  همچنین تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای بهره برداری بخشی از باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شده است.

وی همچنین اظهار کرد: لازم به ذکر است که این پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت به گلستان بوده و یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است.

لیاقی در انتها یادآور شد: گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی گلستان یکی از دستگاه های پیشرو در جذب اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور بوده و هم اکنون در استان هیچ پروژه متوقفی در حوزه راه های اصلی وجود ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.