| کد خبر: 265616 |

آموزش ایمنی ترافیک در هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری

برنامه های آموزشی به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری برنامه ریزی شده است

تین نیوز

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش یک هزار دانش آموز،۵۰۰ موتورسوار، ۱۰۰ راننده وانت بار و بازدید از ۷۰ اتوبوس و مراکز معاینه فنی استان از جمله برنامه های این اداره در هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری است.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، حسین مالکی با بیان اینکه برنامه های آموزشی به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری برنامه ریزی شده است، گفت: در این هفته یک هزار دانش آموز در مدارس سطح استان آموزش های لازم را دیده و در پایان به صورت نمادین هدایایی از قبیل کیف و دفتر با محتویات آموزشی دریافت می کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: در این هفته به اتفاق همکاران و پلیس راه نسبت به نصب مارکر و برچسب بر روی ۵۰ کامیون حمل مواد خطرناک اقدام شد.

وی به حضور در پایانه های مسافربری اشاره کرد و ادامه داد: در این دیدار از شرکت های مسافربری بازدید شد و اقدامات لازم نسبت به کنترل صورت وضعیت اتوبوس های مسافربری انجام شد همچنین از لوازم ایمنی شامل چکش های مخصوص، کپسول های آتش نشانی، زنجیرچرخ، چراغ های گردان و گوه های اضطراری در اتوبوس ها بازدید به عمل آمد.

مالکی بیان داشت: همچنین در این هفته ۵۰۰ راکب موتورسیکلت سوار به مساجد محل  دعوت می شوند تا ابتدا آموزش دریافت کنند و سپس کلاه کاسکت جهت ارتقاء ایمنی و برچسب های مخصوص جهت دید بیشتر در شب بین این افراد توزیع شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: ۱۰۰ راننده وانت بار و کامیون حمل بار در پایانه ها آموزش های لازم را می بینند تا یاد بگیرند چگونه بار خود را مهار کنند تا به دیگران آسیب نرسد.

وی در پایان کنترل و نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی شامل بار و مسافر را نیز از دیگر برنامه های این هفته دانست و افزود: در حوزه مسافر نسبت به کنترل صورت وضعیت ها و استفاده از لوازم ایمنی و در حوزه بار نیز کنترل بارنامه و اضافه تناژ بررسی و متخلفان به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی می شوند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.