| کد خبر: 179887 |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی:

◄ آغاز هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی از هوشمند سازی پایانه‌های تاکسیرانی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی از هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی خبر داد و گفت: حضوروغیاب و تردد تاکسی‌ها در پایانه‌ها به‌وسیله سیستم‌های هوشمند رصد و بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علیرضا قنادان با اشاره به استقرار ناوگان عملیات میدانی در زیرمجموعه نظارت هوشمند تاکسیرانی، اظهار کرد: نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی با سیستم ناوبری، اعمال جریمه و با دسترسی به دوربین‌های نظارتی در سطح شهر صورت می‌گیرد. بر این اساس، مشکلات احتمالی، گره‌های ترافیکی و مشکلات سرویس‌دهی رصد شده و در صورت تجمع مسافران اقدام عملیاتی مناسب انجام می‌شود. این امر به هم‌افزایی و آمادگی بیشتر برای سرویس‌دهی به شهروندان کمک می‌کند.

وی افزود: این ناوگان درگذشته به‌صورت نظارت محلی فعالیت داشت که در سازوکار جدید بر مبنای پهنه‌بندی تهران و به‌صورت دقیق و هوشمند فعالیت خواهد کرد.

قنادان از هوشمندسازی پایانه‌های مسافربری تاکسیرانی خبر داد و افزود: از دو هفته پیش هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی با استفاده از دوربین‌های پلاک خوان برای کنترل ورود و خروج تاکسی‌ها به پایانه و سیستم RFID برای شیفت بندی تاکسی‌ها فاز پایلوت را سپری می‌کند.

به گفته وی؛ تاکنون هوشمندسازی در هفت پایانه تاکسیرانی اجراشده و باقی پایانه‌ها نیز به‌تدریج هوشمندسازی خواهند شد. به‌این‌ترتیب از تمام توان خود برای نظارت هوشمند بهره می‌بریم تا شاهد کم‌ترین مشکل برای تردد شهروندان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.