بازدید سایت : ۹۷۰۰۴

۶۹ پرونده در کمیسیون های تخلفات حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی رسیدگی شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از رسیدگی به ۶۹ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای استان در کمیسیون ها ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

۶۹ پرونده در کمیسیون های تخلفات حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی رسیدگی شد
تین نیوز |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از رسیدگی به ۶۹ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای استان در کمیسیون ها ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، علی اکبر مزیدی روز پنجشنبه دراین باره افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲ به ۳۱ پرونده رسیدگی شده است.

مزیدی بیان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۱ مبنی بر رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل ونقل جاده ای کالا و مسافر از ابتدای سال جاری چهار جلسه کمیسیون برگزار و به تخلفات ۳۷ راننده رسیدگی و طی برگزاری کمیسیون ماده ۱۴ در استان به تخلفات یک مالک خودرو نیز رسیدگی شده است.

وی اظهارکرد: تخلفات مربوط به شرکت های حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ و تخلفات مرتبط با رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح، مورد رسیدگی قرار گرفته و اعمال قانون شده است.

مزیدی افزود: همچنین برای رانندگانی که دارای تخلف حمل و نقلی بوده اند، بنا به نوع تخلف و تکرار آن، جرایم پیش بینی شده در قانون در نظر گرفته و آرا مربوطه ابلاغ شد.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در بخش شرکت ها و رانندگان اظهار کرد: تخلف رعایت نکردن مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، رعایت نکردن مقررات مربوط به نرخ و بلیط مسافری، نبود رعایت مقررات مهار مناسب بار و صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی از جمله تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت ها بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: تخلف جابه جایی بار بدون بارنامه، مهار نشدن مناسب بار، فقدان یا استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی و حمل بار اضافه بر ظرفیت خودرو از جمله تخلفات انجام شده از سوی رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل ونقل جاده ای و رضایت آنها افزود: این اداره کل بر فعالیت های بخش حمل و نقل جاده ای برون شهری نظارت مستمر دارد که در این راستا سامانه تلفنی ۱۴۱ و پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ راه ارتباطی با مخاطبان این بخش ایجاد شد تا بتوانیم نظرها، پیشنهادات و شکایت های افراد را دریافت و به آن ها رسیدگی کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.