| کد خبر: 240332 |

◄ خبرهای خوش برای بیمه رانندگان تاکسی اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به‌زودی با باز شدن امکان ثبت‌نام، با همکاری سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

تین نیوز

محمد پرورش اظهار کرد: از حدود سال ۱۳۹۳ به دلیل عدم تأمین ردیف بودجه‌های دولتی امکان ثبت نام جدید رانندگان ناوگان تاکسی برای استفاده از ۵۰ درصد تخفیف بیمه متوقف شده بود که با تلاش خانواده بزرگ حمل و نقل و مساعدت دولت، این امر محقق می‌شود.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی اصفهان در حال انجام آخرین مراحل تکمیل لیست رانندگان فعال و ارسال اطلاعات به اتحادیه تاکسیرانی کشور جهت آغاز ثبت‌نام است که امیدواریم شاهد پوشش رسمی بیمه تأمین اجتماعی تاکسیرانان جا مانده از سال‌های قبل باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به مصوبه جدید هیئت رئیسه سازمان تأمین اجتماعی، لیست جدید رانندگان تاکسی و حمل و نقل عمومی جهت استفاده از بیمه حمایتی به زودی به‌روز رسانی می‌شود و افرادی که راننده نیستند، از این لیست حذف خواهند شد، همچنین رانندگان واقعی شناسایی شده، توسط سامانه‌های حمل و نقل به لیست اضافه می‌شوند.

وی با اشاره به نرخ ویژه بیمه حمایتی رانندگان، گفت: از اسفندماه، بیمه این رانندگان به صورت مرحله‌ای بررسی و به‌روز می‌شود و رانندگانی که در سامانه‌ها موجود نبودند، پیام حذف دریافت خواهند کرد.

پرورش خاطر نشان کرد: اعتراض رانندگان حذف شده حتماً بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.