| کد خبر: 232384 |

رانندگان سرویس مدارس برای تمدید مجوز اقدام کنند

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به این که احتمال بازگشایی مدارس زیاد است، هشت هزار راننده سرویس مدرسه باید برای تشکیل یا تمدید مجوزهای خود اقدام کنند.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به این که احتمال بازگشایی مدارس زیاد است، هشت هزار راننده سرویس مدرسه باید برای تشکیل یا تمدید مجوزهای خود اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی منوچهری اظهار کرد: وجود ویروس کرونا و مطمئن نبودن از بازگشایی مدارس، رانندگان را در تصمیم گیری برای تمدید کارت شهری یا تشکیل پرونده مردد کرده است اما نمی‌توان تصمیم گیری را به روزهای پایانی شهریور موکول کرد.

وی افزود: مطابق روال هر سال، از ابتدای تیرماه توسط شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی ثبت نام ۸۵۰۰ راننده برای سرویس مدارس حدود ۷۵ هزار دانش‌آموز آغاز می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: رانندگانی در بدنه حمل و نقل سرویس مدارس دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند یا علاقمند به سرویس دهی در بخش خصوصی هستند و باید از مجوز طرح زوج و فرد بهره ببرند، در نتیجه این افراد باید قبل از پایان اعتبار مجوزهای خود، نسبت به تمدید آن اقدام کنند تا با تعویق بیمه تأمین اجتماعی خود روبرو نشوند و از مجوز معافیت از محدودیت طرح زوج و فرد استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای واکسیناسیون هر چه سریع‌تر رانندگان حمل و نقل، پیگیری‌های متعدد کتبی توسط سازمان تاکسیرانی و شهردار اصفهان به مراجع مختلف از ماه‌ها پیش انجام شده ضمن اینکه سایر شهرداری‌های کلانشهرها نیز پیگیر همین موضوع هستند و امیدواریم حساسیت انجام این مورد درک شود.

منوچهری گفت: احتمال بازگشایی مدارس زیاد است و همکاران آموزش و پرورش به دلیل نگرانی از افت تحصیلی دانش آموزان در این خصوص مصمم هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.